Ettepanekute tegemine ja kaebuste lahendamine
Kui sul on küsimusi, ettepanekuid või kriitikat meie teeninduse või toodete osas, võta meiega ühendust.
Internetipangas | Internetipank – Avaldused – Vabas vormis avaldus |
---|---|
Mobiiliäpi vestluses | Ava äpp ja vajuta üleval vasakus nurgas vestluse ikoonil |
Meie veebilehel | Saada sõnum |
E-posti teel | info@citadele.ee |
Kirja teel | AS Citadele banka Eesti filiaal, Narva mnt. 63/1, Tallinn 10120 |
Kohapeal | Citadele pangakontoris |
Telefoni teel | +372 770 0000 |
Kirja saatmisel lisa palun juurde:
- oma ees- ja perekonnanimi. Kui oled ettevõtte esindaja, siis ka ettevõtte nimi;
- isikukood või sünnikuupäev. Kui oled ettevõtte esindaja, siis ka ettevõtte registrikood;
- kontaktandmed;
- ettepaneku või kaebuse sisu;
- eelistatud viis, kuidas saame sulle vastata. Palun pea meeles, et e-posti teel saame saata vaid üldist infot.
Vastame sinu kaebusele kirjalikult või muus sinu soovitud vormis võimalikult kiiresti, kuid hiljemalt ühe kuu jooksul.
Maksekorralduse täitmisega seotud kaebustele vastame hiljemalt 15 tööpäeva jooksul pärast kaebuse saamist. Kui kaebus on keerulisem ning vajab lisaandmete kogumist ja teiste pangaspetsialistide kaasamist, siis võtame sinuga ühendust kirjalikult või telefoni teel, anname sulle teada, miks me ei ole kaebusele vastanud ning millal võtame sinuga uuesti ühendust.
Citadele pakutavate kindlustustoodetega seotud ettepanekud ja kaebused edastame hiljemalt 5 tööpäeva jooksul vastamiseks kindlustusandjale.
Kui meie vastus sind ei rahulda, võid pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (Sõle 23a, 10614 Tallinn, telefon 667 2000, e-post info@ttja.ee, veebiaadress www.ttja.ee) või Finantsinspektsiooni (Sakala 4, Tallinn 15030; Telefon: 6680500, e-post: info@fi.ee, veebiaadress www.fi.ee) poole.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsevale tarbijavaidluste komisjonile saad kaebuse esitada vaidluste lahendamise iseteeninduskeskkonna kaudu aadressilt https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine/. Komisjoni avalduse menetlusreeglitega saad tutvuda aadressil https://komisjon.ee/.
Internetipõhistest lepingutest tulenevate vaidluste puhul saad kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu aadressilt https://ec.europa.eu/odr.
Kindlustusega seotud vaidluste lahendamiseks võid pöörduda ka Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuse lepitusorgani poole (asukoht Mustamäe tee 46, Tallinn 10621, www.lkf.ee). Lisainfot kindlustuse lepitusorgani kohta ja lepituse menetlusreeglitega saab tutvuda ning avalduse vormi leiab aadressilt www.lkf.ee.