Liigu lehe sisu juurde

AUTENTIMISE JA MAKSETE KINNITAMISE VIISID

Internetipangale ligipääs ja maksete kinnitamine pole kunagi olnud lihtsam.

MobileSCAN

Vali, kui su nutitelefon on alati sinuga.

ID-kaart ja Mobiil-ID

Kasuta autentimiseks riiklikku isikutunnistust.

Koodikalkulaatorid

Kasuta neid eriti turvalisi autentimisvahendeid erinevate tehingute jaoks.

MobileSCAN - nutiseadmete kasutajale

  • Logi Citadele mobiiliäppi või internetipanka ja kinnita makseid viiekohalise MobileSCANi koodi, näotuvastuse (Face ID) või sõrmejälje (Touch ID) abil.
  • Suurenda makselimiite Citadele pangakontoris või ühenda MobileSCAN PIN-kalkulaatoriga.
  • MobileSCANi aktiveerimine ja kasutamine on tasuta.
  • MobileSCAN töötab kõikide tänapäevaste nutitelefonide ja tahvelarvutitega (millel on vähemalt Apple’i operatsioonisüsteemi iOS versioon 15 või Androidi operatsioonisüsteemi versioon 9.0).
  • Sisene mitte ainult Citadele internetipanka ja mobiiliäppi vaid ka teiste e-teenuste pakkujate portaalidesse.
  • Kinnita turvaliselt makseid ja muid tehinguid Citadele internetipangas.
  • Pöördu mobiilioperaatori poole, kes väljastab sulle spetsiaalse SIM-kaardi. Ära unusta isikut tõendavat dokumenti kaasas võtta.
photo
  • ID-kaart on turvaline ning mugav viis internetipanka sisenemiseks ning maksete kinnitamiseks.
  • Kasutamiseks vajad ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat.
  • Arvutisse peab olema installeeritud ID‑kaardi tarkvara.
photo

Koodikalkulaatorid


  • Digipass 780 kasutab unikaalset värvikoodi (sarnaselt MobileSCAN-iga).
  • Koodi skaneerimisel näeb kasutaja kõiki ülekande andmeid ja saab need kohe kinnitada ainult talle teadaoleva PIN-koodiga.
  • Makselimiit on 10 miljonit eurot päevas.
  • Digipass 780 väljastamine maksab 35 eurot.
photo

Väike, lihtne ja turvaline. PIN kalkulaator on sobivaim kui kasutaja sooritab Internetipangas hulgaliselt ülekandeid.

  • Ühe nupuvajutusega kuvatakse unikaalne ühekordne 6-kohaline kood, mis kehtib ligi minuti.
  • Koos suvaliselt genereeritud ühekordse koodiga peab kasutaja lisaks sisestama SMS-iga saadetud koodi.
  • PIN kalkulaator töötab patareitoitel, mille eluiga on kuni 5 aastat.
  • Kõrgem limiit - 60 000 eurot päevas.
  • PIN kalkulaatori väljastamise tasu on 15 eurot.
photo

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kuidas saan MobileSCANi litsentsi?

1. Sisene Citadele internetipanka.

2. Ava vasakul nimekirjas „Mobiilsed teenused“. Pea meeles, et see on kättesaadav ainult siis, kui oled konto omanik.

3. Loe kuvatud teavet ja klõpsa nuppu „Aktiveeri MobileSCAN“.

 

4. Mobiilseadmes, mille jaoks soovid MobileSCANi aktiveerida, ava Citadele äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

5. Avaneb ekraan, millelt saad MobileSCANi aktiveerimist alustada.

6. Internetipangas klõpsa nuppu „Koodi skaneerimine“.

 

 

7. Äpis klõpsa nuppu „Aktiveeri“ ja see avab seadme kaamera, mille abil saad internetipangas kuvatud värvilist koodi skaneerida.

8. Vali viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisselogimiseks ja sisesta see oma mobiilseadmesse.
Sisesta oma PIN-kood uuesti.

9. Seadme ekraanil kuvatakse aktiveerimiskood.

10. Sisesta see kood internetipanka MobileSCANi aktiveerimiskoodi väljale ja vajuta „Jätka“.

 

11. Sulle saadetakse numbrikoodiga SMS (kui kasutad Digipass GO3 PIN-kalkulaatorit).

12. Sisesta kood ja GO3 kood internetipangas.

13. Kui kasutad tuvastuseks Digipass 320, tuleb sisestada ainult Digipass 320 kood.

 

 

 

 

 

14. Klõpsa nuppu „Valmis“ ja MobileSCAN on aktiveeritud!

Kui sul on juba MobileSCANi litsents olemas, taasaktiveeri see mobiiliäpis või internetipangas.

MobileSCAN limiite saad suurendada:

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas saan äpis MobileSCANi uuesti aktiveerida, kui olen varem MobileSCANi kasutanud?

Kui kasutasid varem seadet, millel on täielikud MobileSCANi limiidid, siis pead uue mobiilseadme ostmisel aktiveerima MobileSCANi internetipanga abil, kasutades oma eelmist täielike MobileSCANi limiitidega seadet. Sellisel juhul salvestab uus seade automaatselt kõik sinu MobileSCANi limiidid. Läbi internetipanga MobileSCANi aktiveerimiseks järgi juhendit, mis on toodud siin.

Kui sul ei ole võimalik oma eelmist MobileSCAN seadet uue aktiveerimiseks kasutada, jätka all toodud juhendi järgi.

1. Ava Citadele äpp ja vali „Logi sisse“.
Kui sinu äpp teisaldati vanast seadmest või taastati varundamisega, tuleb see äpp kustutada ja uuesti AppStore'ist või Google Play'st installida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“. Salasõna saamiseks võta ühendust pangaga.

3. Pärast sisselogimist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise ekraanile.

4. Kontrolli, kas telefoninumber on õige, ja vali „Saada SMS“. Kui number on vale, võta oma kontaktandmete muutmiseks ühendust pangaga.

 

 

 

 

5. Sinu telefoninumbrile saadetakse SMSiga numbriline kood. Kui see ei saabu, vajuta nuppu „Saada SMS uuesti“ (nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimese SMSi saatmist).

6. Sisesta äppi SMSiga saadud kood.

7. Koosta viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisenemiseks ja sisesta see äppi.

8. Sisesta uuesti PIN-kood ja sinu MobileSCAN on aktiveeritud.

9. Kui sinu mobiilseadmel on näo- või sõrmejäljetuvastus ning soovid selle Citadele äpis aktiveerida, klõpsa „Aktiveeri“ ja järgi juhiseid.

10. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

MobileSCANi mobiiliäpis aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiitide suurendamise kohta pangakontorit külastamata leiad juhise siit.

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas muuta oma MobileSCANi viiekohalist PIN-koodi?

Sisene Citadele mobiiliäppi, kasutades MobileSCANi. Klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja vali „Muuda MobileSCANi PIN-koodi”.

Järgi äpis kuvatavaid juhiseid.

1. Sisesta olemasolev MobileSCANi kood.
2. Sisesta uus MobileSCANi kood.
3. Sisesta uus MobileSCANi kood uuesti.

Ja sinu MobileSCANi kood ongi muudetud!

Mida teha, kui ma ei saa QR-koodi skannida?

Veendu, et kaamera objektiiv oleks puhas ja ruumis oleks piisavalt valgust, ning proovi oma telefon pildile lähemale või sellest kaugemale tuua.

Kui saad tõukemärguandeid, kuid koodi ekraanilt automaatselt ei kopeerita, pead oma telefoni ekraanil kuvatava koodi käsitsi sisestama.

Kui sa pole tõukemärguandeid saanud, veendu, et sellised märguanded ei oleks sinu seadmes blokeeritud. Nende aktiveerimiseks telefonis ava seaded: „Seaded“ → Citadele äpp → „Märguannete aktiveerimine“.

Kui need toimingud ei aita, soovitame sul MobileSCANi tuvastusvahendi uuesti installida.

Pea meeles: kui installid äppi MobileSCANi tuvastusvahendi, on tehingulimiidid 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Veel küsimusi
Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kuidas saan MobileSCANi litsentsi?

1. Sisene Citadele internetipanka.

2. Ava vasakul nimekirjas „Mobiilsed teenused“. Pea meeles, et see on kättesaadav ainult siis, kui oled konto omanik.

3. Loe kuvatud teavet ja klõpsa nuppu „Aktiveeri MobileSCAN“.

 

4. Mobiilseadmes, mille jaoks soovid MobileSCANi aktiveerida, ava Citadele äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

5. Avaneb ekraan, millelt saad MobileSCANi aktiveerimist alustada.

6. Internetipangas klõpsa nuppu „Koodi skaneerimine“.

 

 

7. Äpis klõpsa nuppu „Aktiveeri“ ja see avab seadme kaamera, mille abil saad internetipangas kuvatud värvilist koodi skaneerida.

8. Vali viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisselogimiseks ja sisesta see oma mobiilseadmesse.
Sisesta oma PIN-kood uuesti.

9. Seadme ekraanil kuvatakse aktiveerimiskood.

10. Sisesta see kood internetipanka MobileSCANi aktiveerimiskoodi väljale ja vajuta „Jätka“.

 

11. Sulle saadetakse numbrikoodiga SMS (kui kasutad Digipass GO3 PIN-kalkulaatorit).

12. Sisesta kood ja GO3 kood internetipangas.

13. Kui kasutad tuvastuseks Digipass 320, tuleb sisestada ainult Digipass 320 kood.

 

 

 

 

 

14. Klõpsa nuppu „Valmis“ ja MobileSCAN on aktiveeritud!

Kui sul on juba MobileSCANi litsents olemas, taasaktiveeri see mobiiliäpis või internetipangas.

MobileSCAN limiite saad suurendada:

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas saan äpis MobileSCANi uuesti aktiveerida, kui olen varem MobileSCANi kasutanud?

Kui kasutasid varem seadet, millel on täielikud MobileSCANi limiidid, siis pead uue mobiilseadme ostmisel aktiveerima MobileSCANi internetipanga abil, kasutades oma eelmist täielike MobileSCANi limiitidega seadet. Sellisel juhul salvestab uus seade automaatselt kõik sinu MobileSCANi limiidid. Läbi internetipanga MobileSCANi aktiveerimiseks järgi juhendit, mis on toodud siin.

Kui sul ei ole võimalik oma eelmist MobileSCAN seadet uue aktiveerimiseks kasutada, jätka all toodud juhendi järgi.

1. Ava Citadele äpp ja vali „Logi sisse“.
Kui sinu äpp teisaldati vanast seadmest või taastati varundamisega, tuleb see äpp kustutada ja uuesti AppStore'ist või Google Play'st installida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“. Salasõna saamiseks võta ühendust pangaga.

3. Pärast sisselogimist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise ekraanile.

4. Kontrolli, kas telefoninumber on õige, ja vali „Saada SMS“. Kui number on vale, võta oma kontaktandmete muutmiseks ühendust pangaga.

 

 

 

 

5. Sinu telefoninumbrile saadetakse SMSiga numbriline kood. Kui see ei saabu, vajuta nuppu „Saada SMS uuesti“ (nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimese SMSi saatmist).

6. Sisesta äppi SMSiga saadud kood.

7. Koosta viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisenemiseks ja sisesta see äppi.

8. Sisesta uuesti PIN-kood ja sinu MobileSCAN on aktiveeritud.

9. Kui sinu mobiilseadmel on näo- või sõrmejäljetuvastus ning soovid selle Citadele äpis aktiveerida, klõpsa „Aktiveeri“ ja järgi juhiseid.

10. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

MobileSCANi mobiiliäpis aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiitide suurendamise kohta pangakontorit külastamata leiad juhise siit.

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas muuta oma MobileSCANi viiekohalist PIN-koodi?

Sisene Citadele mobiiliäppi, kasutades MobileSCANi. Klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja vali „Muuda MobileSCANi PIN-koodi”.

Järgi äpis kuvatavaid juhiseid.

1. Sisesta olemasolev MobileSCANi kood.
2. Sisesta uus MobileSCANi kood.
3. Sisesta uus MobileSCANi kood uuesti.

Ja sinu MobileSCANi kood ongi muudetud!

Mida teha, kui ma ei saa QR-koodi skannida?

Veendu, et kaamera objektiiv oleks puhas ja ruumis oleks piisavalt valgust, ning proovi oma telefon pildile lähemale või sellest kaugemale tuua.

Kui saad tõukemärguandeid, kuid koodi ekraanilt automaatselt ei kopeerita, pead oma telefoni ekraanil kuvatava koodi käsitsi sisestama.

Kui sa pole tõukemärguandeid saanud, veendu, et sellised märguanded ei oleks sinu seadmes blokeeritud. Nende aktiveerimiseks telefonis ava seaded: „Seaded“ → Citadele äpp → „Märguannete aktiveerimine“.

Kui need toimingud ei aita, soovitame sul MobileSCANi tuvastusvahendi uuesti installida.

Pea meeles: kui installid äppi MobileSCANi tuvastusvahendi, on tehingulimiidid 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Rohkem võimalusi

photo

Mobiiliäpp

Kasuta pangateenuseid endale mugaval ajal ja kohas. Kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastusega.
Loe lisaks
photo

Internetipank

Mugav ja turvaline viis oma igapäevatehingute haldamiseks. Taotle erinevaid laene ja allkirjasta toodete lepinguid.
Loe lisaks
photo

C pangakaardid

Tasuta Euroopa maksed ja sularaha väljavõtt automaatidest üle kogu maailma. C REWARDS programmi auhinnad ja allahindlused.
Loe lisaks
photo

Makseaksessuaarid

Vali enda lemmik kontaktivaba makseviis: maksesõrmus, käepael või kleebis.
Loe lisaks
chat logo