Mobiiliäpp

Miks ma ei näe Citadele mobiiliäpis Face ID / Touch ID funktsiooni?

Sellel võib olla mitu põhjust.

- Face ID / Touch ID on blokeeritud.
Seda on lihtne kontrollida telefoni lukustades ning järgmine kord seda avades nõuab iPhone Face ID / Touch ID avamiseks koodi. Pärast koodi sisestamist uuesti oma telefoni lukustades ja seejärel taas avades, aktiveeritakse jälle Face ID / Touch ID.

- Face ID / Touch ID pole aktiveeritud kogu seadmes.
iOS-i (Apple) kasutajale:  Face ID / Touch ID aktiveerimiseks telefoni seadetes ava jaotis „Profiil” > Face ID > Pääsukood. Siin määra seadme kood või muuda seda ning seadista või blokeeri Face ID / Touch ID.
Androidi kasutajale: Ava seadme seaded ja vali funktsioon, mis aktiveerib biomeetria. 

- Seade on jailbroken/rooted (installitud on OS-i mitteametlik versioon, mis võib mõjutada seadme turvalisust).
Turvakaalutlustel blokeerib äpp ebaturvalistes seadmetes mitmete funktsioonide ja teenuste kättesaadavuse.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?