Phone POS

Kui ma äppi sisse login, ilmub teade „Kontrollige sisestatud kasutajanime või salasõna õigsust“. Mida ma valesti teen?

Selline olukord võib olla tekkinud mitmel põhjusel.

  • Kui oled makseterminali juba aktiveerinud ja oma vaikesalasõna asemel endale uue salasõna loonud, siis sisesta kindlasti uus salasõna.
  • Kui on veel mõni kassapidaja, kes kasutab seadet sama kasutajanime/salasõnaga, siis veendu, et ta poleks salasõna muutnud.
  • Kui unustasid pärast äpi aktiveerimist määratud salasõna, taasta vaikesalasõna kaupmehe veebiportaalis. Üksikasju saad vaadata siit. Kaupmehe veebiportaali juhend > Äpi parooli lähtestamine.  
  • Kui sinu seade on juba ühendatud teise kaupmehega (tema makseterminaliga) ja nad kasutavad seda. Sellisel juhul pead seadme eelmise kaupmehe makseterminalist lahti ühendama. See on võimalik kaupleja veebiportaalis eelmise kaupmehe konto all. Lisateavet leiad siit.
     

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?