Mobiiliäpp

Uus välimus. Uued funktsioonid. Kõik sinu jaoks!
Apple Store’is ja Google Play’s järk-järgult saadaval alates 23.10.2024.

Kõik sulle oluline avakuval

Mobiiliäpi uus välimus ja täiustatud funktsionaalsus muudab selle igapäevase kasutamise veelgi mugavamaks. Nii ongi äpi uues versioonis sulle olulisim nüüd esivaates.

  • Maksed ja kontoväljavõte ülearuste klikkideta. Tee makseid või küsi raha kohe avakuval ja vaata viimaseid tehinguid kontol teisele lehele liikumata.
  • Ülevaade sinu teistest pangatoodetest. Jälgi ajakohast infot oma olemasolevate laenude, liisingu ja kindlustuse kohta – millal on järgmise makse tähtaeg, mitu makset on kohustuste lõpliku täitmiseni.
  • Pakkumised ja teavitused ühes kohas. Vaata olulisi teavitusi ning spetsiaalselt sulle koostatud pakkumisi mugavas karussellvaates ja kliki neil lisainfo saamiseks.
  • Vaikekonto sinu igapäevasteks makseteks. Vali oma kõige sagedamini kasutatav konto ja selle jääk on äpi avakuval alati nähtav. Konto valitakse vaikimisi automaatselt.
  • C REWARDS ja väljakutsed. Ole alati kursis oma C REWARDS lojaalsusprogrammi punktidega ning vastuvõetud või saadetud väljakutsetega.

Proovi järele!


Registreeri oma telefoninumber ning tee makseid edaspidi palju mugavamalt ja kiiremini.

  • Tee ülekandeid, sisestades vaid saaja telefoninumbri või valides selle oma telefoni kontaktidest.
  • Ka sinu sõbrad ja pereliikmed saavad teha makseid, sisestades vaid sinu telefoninumbri.

Mugav viis tasumaks ühiste õhtusöökide, meelelahutusürituste või muude tegevuste eest.

  • Küsi raha ja saa ülekanne summas kuni 1000 EUR kohe kätte.
  • Saad valida, kas saadad taotluse SMS-ina, WhatsAppis, e-posti teel või mõne muu harjumuspärase suhtluskanali kaudu.

Väljakutsete tööriist võimaldab esitada väljakutseid oma perele ja sõpradele. See aitab vanematel lastega rahaasju arutada, lapsed aga saavad oma esimese sissetuleku teenida.

  • Vali kategooriate nimekirjast väljakutse või loo see ise. Lisa kirjeldus, tasu suurus ja tähtaeg.
  • Kui väljakutse on tehtud, märgib väljakutse saaja selle täidetuks, sina aga kinnita ja maksa tasu.

Kasuta pangatooteid ükskõik, kus sa ka ei oleks

Sõltumata oma asukohast proovi toodete tellimiseks või taotlemiseks mugavaimat viisi, tehes kõik mobiiliäpis.

  • Vormista mõne sammuga väikelaenu leping mistahes otstarbeks ning soeta ka kindlustustooteid endale ja perele.
  • Vaheta kogutud C REWARDS punktid mugavalt ja kiirelt eri kingituste vastu.

Pangakaartide haldus

Kaartide jaotises on kogu vajalik info sinu kaartide kohta ning lisaks saad vajadusel teha erinevaid toiminguid.

  • Vaadata pangakaardi andmeid – numbrit, kehtivusaega ja CVV-koodi.
  • Tellida uut kaarti või vahetada välja olemasolevat.
  • Muuta kaardi PIN-koodi ka siis, kui vana pole meeles.
  • Aktiveerida või deaktiveerida viipemaksete, veebiostude või sularaha väljavõtmise võimalust.
  • Blokeerida pangakaarti või seda blokeeringust vabastada.
  • Kontrollida kaardi sularaha väljavõtu ja MobileSCANi ülekannete limiite.

Autoriseeritud kõned ja kirjavahetus

Kasuta meie konsultandiga suhtlemiseks kiireimat viisi, kirjutades vestluses või helistades läbi mobiiliäpi. Nii oled end juba autentinud ja meie konsultant on su isiku kindlaks teinud. Kasuta oma aega targalt ja keskendu peamisele – sind huvitavatele küsimustele vastuste saamisele.

Tutvu äpi ülejäänud funktsioonidega

  • Face ID / Touch ID.
  • MobileSCAN autoriseerimisvahend.
  • Kasutajate ja kontode vahetamine.
  • Äpi ikooni valimine.
  • Avakuva vidina seadistamine.
  • Äpi välimus: hele või tume vaade.
  • Mobiiliteavitused.
  • Valuutakalkulaator.

Ava konto ja telli C pangakaart elektrooniliselt

  • Tee endast ja oma isikut tõendavast dokumendist foto.
  • Täida kliendiankeet ja telli pangakaart oma postkasti viie tööpäeva jooksul.
  • Aktiveeri oma pangakaart mobiiliäpis.
photo
c cards
c cards

C pangakaardid

Vali enda elustiiliga sobivaim C kaart ja naudi
arvukaid eeliseid.

Vaata lähemalt

* 7–17-aastane noor peab konto avamiseks koos lapsevanemaga pangakontorit külastama. Kui lapsevanem on juba Citadele klient, saab konto avada lapsele elektrooniliselt.

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Millistel juhtudel ei pruugi sõrmejäljega tuvastamise / Touch ID funktsioon mobiiliäpis toimida?

  1. See ei pruugi toimida juhul, kui mobiiliäpp ei tunne sõrmejälge kolm korda järjest ära. Sellisel juhul pakutakse sulle automaatselt PIN-koodi sisestamise võimalust.
  2. iOSi operatsioonisüsteemiga telefoni kasutamise korral võib telefoni operatsioonisüsteem Touch ID funktsiooni blokeerida. See juhtub näiteks siis, kui telefon ei tunne kaheksa korda järjest sõrmejälge ära. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje lugemise funktsiooni mobiiliäpis kasutamiseks see kõigepealt telefonis lahti lukustada.
  3. Kui sa lisad oma telefoni uue sõrmejälje, lülitatakse sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis turvakaalutlustel välja. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis taas aktiveerida, et seda jälle maksete kinnitamiseks kasutada.
     

Kas ma pean uute funktsioonide kasutamiseks äpi uuesti alla laadima, kui mul on juba Citadele mobiiliäpp mobiilseadmes olemas?

Kui mobiilseadmes on rakenduste automaatsed uuendused sisse lülitatud, värskendatakse äppi automaatselt. Vastasel juhul saadetakse sulle sõnum, kui Citadele mobiiliäppi saab värskendada.

Kuidas saada endale äpi uus versioon?

Mobiiliäpi uus versioon tehakse umbes kuu aja jooksul järk-järgult kõikidele klientidele kättesaadavaks. Kõige mugavam on lülitada sisse Google Play või AppStore'i rakenduste automaatne uuendamine. Kui saadaval on uuendus, värskendab äpp ennast ise. See on kiireim viis uusimate funktsioonide kasutamiseks.

Mida teha, kui olen vahetanud telefoni, et Citadele äppi hõlpsamini kasutada?

Kui oled hankinud uue telefoni, laadi alla Citadele äpp. Seejärel vajuta sisselogimisnuppu, sisesta internetipanga kasutajanimi ja salasõna ning seadista oma MobileSCAN, st loo äpi PIN-kood ja aktiveeri sõrmejälje või Face ID abil tuvastamine (kui telefon seda toetab). Kui sa oled varem kasutanud telefoniostude tegemiseks Quick Balance'it, pead need funktsioonid uues telefonis taas sisse lülitama.

Veendu, et kõik seotud funktsioonid oleksid vanas telefonis välja lülitatud. Seda saad hõlpsasti teha sätete jaotise alt seadme lahti ühendamise teel (kui sul on vana telefon veel olemas) või internetipanga jaotise „Mobiiliteenused“ alt.

Milliste mobiilseadmete kasutajatele on Citadele uus mobiiliäpp kättesaadav?

Citadele mobilliäppi saavad kasutada Androidi (versioon 9.0 ja uuemad) ja Apple iOSi (versioon 16.0 ja uuemad) operatsioonisüsteemiga seadmete kasutajad.

Kas pärast äpi värskendamist tuleb MobileSCAN ja kiirfunktsioonid uuesti sisse lülitada?

Ei. Äpi värskendamise korral jäävad sinu eelmine MobileSCAN, PIN-kood ja kiirfunktsioonid kehtima. Kui sinu telefon toetab tuvastamist sõrmejälje või Face ID (iPhone'id) abil, saad ka need aktiveerida.

Veel küsimusi
Millistel juhtudel ei pruugi sõrmejäljega tuvastamise / Touch ID funktsioon mobiiliäpis toimida?

  1. See ei pruugi toimida juhul, kui mobiiliäpp ei tunne sõrmejälge kolm korda järjest ära. Sellisel juhul pakutakse sulle automaatselt PIN-koodi sisestamise võimalust.
  2. iOSi operatsioonisüsteemiga telefoni kasutamise korral võib telefoni operatsioonisüsteem Touch ID funktsiooni blokeerida. See juhtub näiteks siis, kui telefon ei tunne kaheksa korda järjest sõrmejälge ära. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje lugemise funktsiooni mobiiliäpis kasutamiseks see kõigepealt telefonis lahti lukustada.
  3. Kui sa lisad oma telefoni uue sõrmejälje, lülitatakse sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis turvakaalutlustel välja. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis taas aktiveerida, et seda jälle maksete kinnitamiseks kasutada.
     

Kas ma pean uute funktsioonide kasutamiseks äpi uuesti alla laadima, kui mul on juba Citadele mobiiliäpp mobiilseadmes olemas?

Kui mobiilseadmes on rakenduste automaatsed uuendused sisse lülitatud, värskendatakse äppi automaatselt. Vastasel juhul saadetakse sulle sõnum, kui Citadele mobiiliäppi saab värskendada.

Kuidas saada endale äpi uus versioon?

Mobiiliäpi uus versioon tehakse umbes kuu aja jooksul järk-järgult kõikidele klientidele kättesaadavaks. Kõige mugavam on lülitada sisse Google Play või AppStore'i rakenduste automaatne uuendamine. Kui saadaval on uuendus, värskendab äpp ennast ise. See on kiireim viis uusimate funktsioonide kasutamiseks.

Mida teha, kui olen vahetanud telefoni, et Citadele äppi hõlpsamini kasutada?

Kui oled hankinud uue telefoni, laadi alla Citadele äpp. Seejärel vajuta sisselogimisnuppu, sisesta internetipanga kasutajanimi ja salasõna ning seadista oma MobileSCAN, st loo äpi PIN-kood ja aktiveeri sõrmejälje või Face ID abil tuvastamine (kui telefon seda toetab). Kui sa oled varem kasutanud telefoniostude tegemiseks Quick Balance'it, pead need funktsioonid uues telefonis taas sisse lülitama.

Veendu, et kõik seotud funktsioonid oleksid vanas telefonis välja lülitatud. Seda saad hõlpsasti teha sätete jaotise alt seadme lahti ühendamise teel (kui sul on vana telefon veel olemas) või internetipanga jaotise „Mobiiliteenused“ alt.

Milliste mobiilseadmete kasutajatele on Citadele uus mobiiliäpp kättesaadav?

Citadele mobilliäppi saavad kasutada Androidi (versioon 9.0 ja uuemad) ja Apple iOSi (versioon 16.0 ja uuemad) operatsioonisüsteemiga seadmete kasutajad.

Kas pärast äpi värskendamist tuleb MobileSCAN ja kiirfunktsioonid uuesti sisse lülitada?

Ei. Äpi värskendamise korral jäävad sinu eelmine MobileSCAN, PIN-kood ja kiirfunktsioonid kehtima. Kui sinu telefon toetab tuvastamist sõrmejälje või Face ID (iPhone'id) abil, saad ka need aktiveerida.

Rohkem võimalusi

photo

C pangakaardid

Tasuta Euroopa maksed ja sularaha väljavõtt automaatidest üle kogu maailma. C REWARDS programmi auhinnad ja allahindlused.
Loe lisaks
photo

Makseaksessuaarid

Vali enda lemmik kontaktivaba makseviis: maksesõrmus, käepael või kleebis.
Loe lisaks
photo

Väikelaen

Kuni 20 000 eurot sinu eesmärkide täitmiseks.
Loe lisaks
chat logo