Liigu lehe sisu juurde

Ärikliendi internetipank

Mugav ja turvaline viis oma ettevõtte igapäevatehingute haldamiseks.

Mugav haldus

Halda kõiki oma ettevõtte kontosid ja tehinguid ühes kohas.

Lai maksete valik

Tee makseid ja maksa arveid.

Maksete import

Lae raamatupidamisprogrammis loodud arved internetipanka.

Internetipanga võimalused

  • Tee makseid kõikidesse riikidesse maailmas ja loo maksete nimekirju.
  • Impordi maksed oma raamatupidamisprogrammist (toetame ISO ja Fidavista programme). Lae ühte faili nii palju makseid, kui soovid ja tee 50-500 tehingut samaaegselt vastavalt oma audentimisvahendile.
  • Loo kontode gruppe ja vaata kontojääke ja käivet koondvaates.
  • Määra tuvastuskategooriad ja määra iga kasutaja ligipääsu õigused.
  • Telli ärikliendi pangakaarte.
  • Salvesta ja teosta palgamakseid.
Logi sisse

Internetiostud

  • Maksa internetis kaupade ja teenuste eest oma ettevõtte kontolt.
  • Kui sul on e-pood, seadista meie e-kaubanduse lahendus ja paku oma klientidele võimalus maksta kaupade ja teenuste eest kasutades internetipanka või mobiiliäppi.

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kuidas saan MobileSCANi litsentsi?

1. Sisene Citadele internetipanka.

2. Ava vasakul nimekirjas „Mobiilsed teenused“. Pea meeles, et see on kättesaadav ainult siis, kui oled konto omanik.

3. Loe kuvatud teavet ja klõpsa nuppu „Aktiveeri MobileSCAN“.

 

4. Mobiilseadmes, mille jaoks soovid MobileSCANi aktiveerida, ava Citadele äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

5. Avaneb ekraan, millelt saad MobileSCANi aktiveerimist alustada.

6. Internetipangas klõpsa nuppu „Koodi skaneerimine“.

 

 

7. Äpis klõpsa nuppu „Aktiveeri“ ja see avab seadme kaamera, mille abil saad internetipangas kuvatud värvilist koodi skaneerida.

8. Vali viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisselogimiseks ja sisesta see oma mobiilseadmesse.
Sisesta oma PIN-kood uuesti.

9. Seadme ekraanil kuvatakse aktiveerimiskood.

10. Sisesta see kood internetipanka MobileSCANi aktiveerimiskoodi väljale ja vajuta „Jätka“.

 

11. Sulle saadetakse numbrikoodiga SMS (kui kasutad Digipass GO3 PIN-kalkulaatorit).

12. Sisesta kood ja GO3 kood internetipangas.

13. Kui kasutad tuvastuseks Digipass 320, tuleb sisestada ainult Digipass 320 kood.

 

 

 

 

 

14. Klõpsa nuppu „Valmis“ ja MobileSCAN on aktiveeritud!

Kui sul on juba MobileSCANi litsents olemas, taasaktiveeri see mobiiliäpis või internetipangas.

MobileSCAN limiite saad suurendada:

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas saan äpis MobileSCANi uuesti aktiveerida, kui olen varem MobileSCANi kasutanud?

Kui kasutasid varem seadet, millel on täielikud MobileSCANi limiidid, siis pead uue mobiilseadme ostmisel aktiveerima MobileSCANi internetipanga abil, kasutades oma eelmist täielike MobileSCANi limiitidega seadet. Sellisel juhul salvestab uus seade automaatselt kõik sinu MobileSCANi limiidid. Läbi internetipanga MobileSCANi aktiveerimiseks järgi juhendit, mis on toodud siin.

Kui sul ei ole võimalik oma eelmist MobileSCAN seadet uue aktiveerimiseks kasutada, jätka all toodud juhendi järgi.

1. Ava Citadele äpp ja vali „Logi sisse“.
Kui sinu äpp teisaldati vanast seadmest või taastati varundamisega, tuleb see äpp kustutada ja uuesti AppStore'ist või Google Play'st installida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“. Salasõna saamiseks võta ühendust pangaga.

3. Pärast sisselogimist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise ekraanile.

4. Kontrolli, kas telefoninumber on õige, ja vali „Saada SMS“. Kui number on vale, võta oma kontaktandmete muutmiseks ühendust pangaga.

 

 

 

 

5. Sinu telefoninumbrile saadetakse SMSiga numbriline kood. Kui see ei saabu, vajuta nuppu „Saada SMS uuesti“ (nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimese SMSi saatmist).

6. Sisesta äppi SMSiga saadud kood.

7. Koosta viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisenemiseks ja sisesta see äppi.

8. Sisesta uuesti PIN-kood ja sinu MobileSCAN on aktiveeritud.

9. Kui sinu mobiilseadmel on näo- või sõrmejäljetuvastus ning soovid selle Citadele äpis aktiveerida, klõpsa „Aktiveeri“ ja järgi juhiseid.

10. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

MobileSCANi mobiiliäpis aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiitide suurendamise kohta pangakontorit külastamata leiad juhise siit.

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda kaugteel uuendada järgnevalt (praegu ainult PIN kalkulaatori või Digipassi puhul):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pane tähele, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja oled panka sellest teavitanud viimase 7 päeva jooksul, ei ole parooli kaugteel uuendamine võimalik.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ajutise koodiga. Kui oled SMS-i kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale.

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool. Korda parooli ja vajuta "Salvesta".

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, äpis seda teha ei saa.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli uuendamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete, sealhulgas telefoninumbri, üle kontrollimiseks ühte järgmistest alternatiivsetest meetoditest:

  1. helista +372 77 00 000.
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart).

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud, järgi juhiseid siin.

Veel küsimusi
Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kuidas saan MobileSCANi litsentsi?

1. Sisene Citadele internetipanka.

2. Ava vasakul nimekirjas „Mobiilsed teenused“. Pea meeles, et see on kättesaadav ainult siis, kui oled konto omanik.

3. Loe kuvatud teavet ja klõpsa nuppu „Aktiveeri MobileSCAN“.

 

4. Mobiilseadmes, mille jaoks soovid MobileSCANi aktiveerida, ava Citadele äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

5. Avaneb ekraan, millelt saad MobileSCANi aktiveerimist alustada.

6. Internetipangas klõpsa nuppu „Koodi skaneerimine“.

 

 

7. Äpis klõpsa nuppu „Aktiveeri“ ja see avab seadme kaamera, mille abil saad internetipangas kuvatud värvilist koodi skaneerida.

8. Vali viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisselogimiseks ja sisesta see oma mobiilseadmesse.
Sisesta oma PIN-kood uuesti.

9. Seadme ekraanil kuvatakse aktiveerimiskood.

10. Sisesta see kood internetipanka MobileSCANi aktiveerimiskoodi väljale ja vajuta „Jätka“.

 

11. Sulle saadetakse numbrikoodiga SMS (kui kasutad Digipass GO3 PIN-kalkulaatorit).

12. Sisesta kood ja GO3 kood internetipangas.

13. Kui kasutad tuvastuseks Digipass 320, tuleb sisestada ainult Digipass 320 kood.

 

 

 

 

 

14. Klõpsa nuppu „Valmis“ ja MobileSCAN on aktiveeritud!

Kui sul on juba MobileSCANi litsents olemas, taasaktiveeri see mobiiliäpis või internetipangas.

MobileSCAN limiite saad suurendada:

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kuidas saan äpis MobileSCANi uuesti aktiveerida, kui olen varem MobileSCANi kasutanud?

Kui kasutasid varem seadet, millel on täielikud MobileSCANi limiidid, siis pead uue mobiilseadme ostmisel aktiveerima MobileSCANi internetipanga abil, kasutades oma eelmist täielike MobileSCANi limiitidega seadet. Sellisel juhul salvestab uus seade automaatselt kõik sinu MobileSCANi limiidid. Läbi internetipanga MobileSCANi aktiveerimiseks järgi juhendit, mis on toodud siin.

Kui sul ei ole võimalik oma eelmist MobileSCAN seadet uue aktiveerimiseks kasutada, jätka all toodud juhendi järgi.

1. Ava Citadele äpp ja vali „Logi sisse“.
Kui sinu äpp teisaldati vanast seadmest või taastati varundamisega, tuleb see äpp kustutada ja uuesti AppStore'ist või Google Play'st installida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“. Salasõna saamiseks võta ühendust pangaga.

3. Pärast sisselogimist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise ekraanile.

4. Kontrolli, kas telefoninumber on õige, ja vali „Saada SMS“. Kui number on vale, võta oma kontaktandmete muutmiseks ühendust pangaga.

 

 

 

 

5. Sinu telefoninumbrile saadetakse SMSiga numbriline kood. Kui see ei saabu, vajuta nuppu „Saada SMS uuesti“ (nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimese SMSi saatmist).

6. Sisesta äppi SMSiga saadud kood.

7. Koosta viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisenemiseks ja sisesta see äppi.

8. Sisesta uuesti PIN-kood ja sinu MobileSCAN on aktiveeritud.

9. Kui sinu mobiilseadmel on näo- või sõrmejäljetuvastus ning soovid selle Citadele äpis aktiveerida, klõpsa „Aktiveeri“ ja järgi juhiseid.

10. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

MobileSCANi mobiiliäpis aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiitide suurendamise kohta pangakontorit külastamata leiad juhise siit.

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda kaugteel uuendada järgnevalt (praegu ainult PIN kalkulaatori või Digipassi puhul):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pane tähele, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja oled panka sellest teavitanud viimase 7 päeva jooksul, ei ole parooli kaugteel uuendamine võimalik.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ajutise koodiga. Kui oled SMS-i kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale.

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool. Korda parooli ja vajuta "Salvesta".

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, äpis seda teha ei saa.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli uuendamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete, sealhulgas telefoninumbri, üle kontrollimiseks ühte järgmistest alternatiivsetest meetoditest:

  1. helista +372 77 00 000.
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart).

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud, järgi juhiseid siin.

Rohkem võimalusi

photo

Mobiiliäpp

Kasuta pangateenuseid endale mugaval ajal ja kohas. Kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastusega.
Loe lisaks
photo

C Business pangakaart

Ostu- ja reisikindlustusega pangakaart.
Loe lisaks
photo

Ettevõtete rahastamine

Vali oma ettevõtte kasvu ja vajaduse jaoks kõige sobilikum rahastusviis.
Loe lisaks
photo

Kaardimaksete vastuvõtmine

Erinevad lahendused maksete vastuvõtmiseks müügikohal ja internetis.
Loe lisaks
chat logo