Liigu lehe sisu juurde

Internetipanga funktsioonid ja turvalisus

Citadele internetipank võimaldab ööpäevaringselt turvaliselt hallata oma rahaasju kõikjal maailmas.

Üks isik võib olla registreeritud internetipanga kasutajaks mitme kliendi (nii füüsiliste kui ka juriidiliste isikute) internetipangas ja üks klient võib anda mitmele lisakasutajale juurdepääsu oma internetipangale. Kliendid saavad anda lisakasutajatele internetipangas erinevaid juurdepääsuõiguseid.

Internetipangal on kaks standardrežiimi

  1. Vaatamisrežiim – võimaldab kasutajal näha internetipangas olevat informatsiooni.
  2. Täisrežiim - võimaldab kasutajal kasutada kõiki funktsioone.

Samuti saab valida erirežiimi, mille puhul on lisakasutajal juurdepääs vaid kliendi määratud toodetele ning teised kontod on seatud vaatamisrežiimile. Samuti saab ligipääsu teatud toodetele piirata. 

Kõige olulisemad internetipanga funktsioonid

  • Vaata konto teavet ja tehingute ajalugu.
  • Vaata konto väljavõtteid soovitud ajavahemiku kohta nii PDF-vormingus, PDF-failina koos e-allkirjaga, ASiC-E, FiDAViSTA 1.1 ja 1.2, XML_ISO vormingus kui ka Excelina (.xls ja .csv).
  • Ava uusi kontosid nii mono- kui ka multivaluutas, samuti saad neid isikupärastada ja sulgeda. Lisaks saad avada kontot lapsele.
  • Tee tehinguid oma Citadele kontode vahel, soorita nii SEPA kui ka euro- ja rahvusvahelisi makseid väljaspool SEPA piirkonda asuvatesse pankadesse.
  • Saad importida makseid ja need korraga allkirjastada.
  • Salvesta ja kustuta määratud makseid.
  • Seadista püsikorraldusi.
  • Telli mugavalt pangakaart ja lisakaarte. Internetipangas saad kaarte blokeerida, blokeeringut eemaldada ja kaarte sulgeda. 
  • Aktiveeri soovi korral SMS pank ning halda selle seadeid. 
  • Muuda vajadusel oma internetpinaga seadeid. 
  • Hinda oma krediidivõimekust.
  • Taotle väikelaenu, tutvu pakkumisega ja allkirjasta see internetipangas. Samuti saad vaadata olemasoleva laenu detaile ja teha muudatusi.
  • Taotle kodulaenu ja liisingut.
  • Ava kogumiskontosid ja tähtajalisi hoiuseid.
  • Saada pangale pangale veebipõhiseid avaldusi või teateid – kas kasutades olemasolevaid blankette või vabas vormis.
  • Autoriseeri makseid ja avaldusi endale sobiva autoriseerimisseadmega.
  • Aktiveeri MobileSCANi litsents.
  • Suhtle pangaga.

Mida on vaja Citadele internetipanga kasutamiseks?

  • Stabiilset internetiühendust.
  • Microsoft Internet Explorer 11 või Microsoft Edge 12+, Google Chrome 36+, Mozilla Firefox 31+, Opera 23+, Safari 6.1+ veebibrauserit. Võimalik on kasutada ka teisi veebilehitsejaid, kuid me ei saa garanteerida samaväärset kliendikogemust. 
  • Arvutit, millel on Windowsi, Linuxi või Macintoshi operatsioonisüsteem.
  • Soovi korral saab kasutada internetipanka ka nutitelefonis või tahvelarvutis. 

Internetipanga turvalisus

Kontrolli alati veebisaidi aadressi. Meie kodulehe aadress on www.citadele.ee ja internetipanga aadress https://online.citadele.lv/ibbf/et_ee. 

Citadele internetipank on turvaline ja kindel. Selleks, et vältida volitamata isikute juurdepääsu andmetele, on välja töötatud mitmeastmeline turvasüsteem spetsiaalse andmeedastusprotokolliga (SSL/TLS). Seda sertifikaati tähistab sinu veebibrauseris võtmeikoon. Võtmel klõpsates avaneb teave Citadele internetipangas kasutatava andmete kodeerimismeetodi kohta.

Internetipanga autoriseerimismehhanism tuvastab kasutaja järgmiselt:

  • mõne autoriseerimisseadme puhul parooli järgi, mida kasutaja saab valida ja muuta;
  • valitud autoriseerimisvahendi autoriseerimiskoodi järgi.

Kasutajanime, parooli ja autoriseerimiskoode ei tohi avaldada kolmandatele osapooltele!

Turvalisuse huvides palub internetipank kasutajal regulaarselt oma parooli muuta. Kasutajad võivad paroole muuta ka omal soovil.

Kõik ühendused, paroolimuudatused ja olulised toimingud salvestatakse Citadele internetipangas. Kasutaja saab jälgida oma toimingute ajalugu ja hoiatada panka, kui volitamata isik on üritanud tema internetipanka sisse logida.

Kui internetipangaga ühenduse loomisel ilmneb probleeme

Kui internetipangale juurdepääsul esineb häireid, proovi leida abi meie interaktiivsest abilisest. Kui sa ei leia sealt oma probleemidele vastust, võta meiega ühendust klienditoe numbril +372 77 00 000.


chat logo