Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata mobiiliäpiga seotud küsimustes?

Kas soovid viia mobiiliäpi oma uude nutiseadmesse?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas sa tead oma internetipanga salasõna?

Mida teha, kui kannan üle või installin äpi uude nutiseadmesse?

Uue nutiseadme ostmise korral pead Citadele mobiiliäpi AppStore'ist või Google Play'st oma uude telefoni alla laadima. Kui äpp on sinu eelmisest telefonist üle kantud (paljud telefonitootjad pakuvad seda võimalust) või laaditakse eelmisest telefonist varundamisfunktsiooni abil, ei tööta paljud äpi standardfunktsioonid täielikult (Touch ID / Face ID, märguanded, laenud jne). Seetõttu peaksid isegi äpi üleviimise korral selle kustutama ja AppStore'ist või Google Play'st uuesti installima. 

Äpi uuesti allalaadimisel pead enne MobileSCANi, biomeetriliste andmete, märguannete ja muude funktsioonide kasutamise uuesti aktiveerimist internetipanga kasutajanime ja salasõnaga sisse logima, sest need funktsioonid toimivad ainult selles äpis, milles nad on aktiveeritud.

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui sul on probleeme Citadele mobiiliäppi sisenemisel ja kui näed teavitusi nagu "Kasutaja pole tuvastatud", "Vale kasutajatunnus" või mõni muu analoogne, proovi leida lahendus siit

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi