Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata mobiiliäpiga seotud küsimustes?

Kas see on esimene kord mobiilipanka siseneda?

Millist autoriseerimisvahendit sa mobiiliäppi sisselogimisel kasutad??

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kas sa tead oma internetipanga salasõna?

Millised on kõige tavalisemad probleemid Citadele mobiiliäpiga ühenduse loomisel?

Probleem: Kui sisestan oma kasutajanime ja parooli, saan sõnumi „Kasutajat ei tuvastatud“.
Lahendus: Kontrolli sisestatud kasutajanime ja parooli. Kasuta silma sümbolit, et kontrollida, kas sisestatud parool on õige. Kontrolli, et sa ei lisanud ühtegi peidetud ega nähtamatut tähemärki. Sageli ilmuvad peidetud sümbolid siis, kui parooli kopeeritakse ja kleebitakse, mitte ei kirjutata. Veendu, et enne ega pärast kasutajanime ei oleks tühikuid.

Probleem: Kui sisestan oma kasutajanime ja parooli, saan sõnumi „Vale kasutajatunnus“.
Lahendus: Kontrolli hoolikalt sisestatud kasutajanime ja veendu, et enne ega pärast kasutajanime ei oleks tühikuid.

Probleem: Kui sisestan oma kasutajanime ja parooli, saan sõnumi „Tuvastamine keelatud“. Palun pöördu panga poole telefonil +372 77 00 000 või mine panga tööajal lähimasse pangakontorisse.
Lahendus: Sinu koodikalkulaator on blokeeritud. Uue koodikalkulaatori saamiseks pöördu panga poole telefonil +372 77 00 000 või mine lähimasse pangakontorisse. 

Probleem: Kui sisestan oma kasutajanime ja parooli, saan sõnumi „Äpi kasutamiseks logi internetipanka sisse ja täida kliendi küsimustik“.
Lahendus: Selleks et saaksid panga teenuseid edasi kasutada, pead internetipanka sisse logima ja täitma seal kliendiküsitluse. Kõik kliendid peavad küsitluse täitma üks kord aastas, nagu seaduses on sätestatud.

Probleem: Kui sisestan oma kasutajanime ja parooli ning seejärel tuvastuskoodi, saan sõnumi „Vale kood“. 
Lahendus: Kontrolli koodikalkulaatorilt sisestatud koodi, sest oled sisestanud vale koodi.
 

Probleem: Sa ei saanud koodiga SMS-i
Lahendus: Kontrolli oma telefoni seaded ja veedu, et panga number (+372 29300300) ei ole blokeeritud numbrite hulgas. Samuti, kui sul on uus telefoninumber ja sa ei ole sellest panka teavitanud, palun võta meiega ühendust ja informeeri meid uuest numbrist.

Kui sa muutsid oma telefoninumbri ja informeerisid sellest panka viimase 5 päeva jooksul, helista meile, kui sul on vaja uut salasõna, sest sellisel juhul ei ole võimalik seda ise muuta.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?