Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata mobiiliäpiga seotud küsimustes?

Kas see on esimene kord mobiilipanka siseneda?

Millist autoriseerimisvahendit sa mobiiliäppi sisselogimisel kasutad??

Kas sa tead oma MobileScan-i PIN-i (5-kohaline number)?

Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?