Selleks et kontrollida, kas makse on kontolt võetud kaks korda, mine internetipanka. Vali „Kontod ja kaardid“ ning leia konto, mis on seotud tehingu eest tasumiseks kasutatud kaardiga.
Kontrolli oma konto väljavõttelt, kas sama tehingu eest on kontolt maha läinud kaks ühesugust summat.
Kui raha on võetud topelt ja sul ei ole võimalik probleemi teenuse pakkujaga otse lahendada, saad esitada taotluse tehingu vaidlustamiseks.
Pea meeles: tehingu vaidlustamiseks vajalikud dokumendid tuleb pangale esitada mitte hiljem kui 120 päeva jooksul peale makse tegemist või alates saamata jäänud teenuse planeeritud kuupäevast.
Avalduse esitamiseks sisene internetipanka ja vali „Kirjavahetus pangaga“ → „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“.
Avalduses tuleb täita kõik tärniga tähistatud väljad.
Taotlus peab sisaldama üksikasjalikku teavet toote/teenuse kohta, jaemüüjaga ühenduse võtmise tulemusi ning järgmist teavet:
- tühistamisdokument, kui see on olemas;
- ostukinnitus, tarnetingimused, kirjavahetus jaemüüjaga. Kui toode tagastati jaemüüjale, siis postikviitung või tagastamisdokument;
- ostu/teenuse arve, kui see on olemas.
Pärast teabe sisestamist tuleb avaldus allkirjastada ja töötlemiseks esitada. Klõpsa nuppu „Järgmine“ ja kinnita makse oma autoriseerimisseadme abil.
Dokumentide ajaloo alt saad alati kontrollida oma taotluse staatust.
Pea meeles, et nõuet menetletakse 45 + 10 päeva jooksul. Selle aja jooksul võtab pank sinuga tulemuse või järgmiste sammude teemal ühendust.