Kui sul ei õnnestu probleemi jaemüüjaga lahendada, täida tehingu vaidlustamiseks taotlus.
Pea meeles: tehingu vaidlustamiseks vajalikud dokumendid tuleb pangale esitada mitte hiljem kui 120 päeva jooksul peale makse tegemist või alates saamata jäänud teenuse planeeritud kuupäevast.
Soovitame võimaluse korral kaaluda jaemüüja pakutavat hüvitist (näiteks sooduskupong, lennu või reserveeringu ümberbroneerimine) järgmistel juhtudel, kui raha pole võimalik tagasi nõuda:
- lend, millele piletid olid ostetud, on endiselt jõus, kuid klient on otsustanud mitte lennata (välja arvatud juhtudel, kui lennupilet tühistati müüja tingimuste kohaselt, kuid raha pole määratud tähtaja jooksul laekunud);
- hotelli broneeringutasu ei tagastata, hotelli ei ole tühistamisest teavitatud (välja arvatud juhtudel, kui broneeringut ei olnud võimalik kasutada, näiteks hotell suleti);
- ettevõte ei saa õiguslike piirangute tõttu teenust osutada;
- klient keeldub teenusest enne, kui jaemüüja teavitab teenuse osutamisest.
Avalduse esitamiseks sisene internetipanka ja vali „Kirjavahetus pangaga“ → „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“.
Avalduses tuleb täita kõik tärniga tähistatud väljad.
Taotlus peab sisaldama üksikasjalikku teavet toote/teenuse kohta, jaemüüjaga ühenduse võtmise tulemusi ning järgmist teavet:
- lennupiletite ja hotellibroneeringute puhul pilet või broneeringu kinnitus, broneeringu ajal kehtinud teenuseosutaja/tühistamise põhimõtted, tagasimaksetaotlus, probleemi lahendamiseks peetud kirjavahetus jaemüüjaga, tühistamisdokument, kui see on olemas;
- muude kättesaamata kaupade/teenuste puhul ostukinnitus, tarnetingimused, kirjavahetus jaemüüjaga. Kui toode tagastati jaemüüjale, siis postikviitung või tagastamisdokument;
- ostu/teenuse arve, kui see on olemas.
Pärast teabe sisestamist tuleb avaldus allkirjastada ja töötlemiseks esitada. Klõpsa nuppu „Järgmine“ ja kinnita makse oma autoriseerimisseadme abil.
Dokumentide ajaloo alt saad alati kontrollida oma taotluse staatust.
Pea meeles, et nõuet menetletakse 45 + 10 päeva jooksul. Selle aja jooksul võtab pank sinuga tulemuse või järgmiste sammude teemal ühendust.