Interaktiivne abiline

Millised kaardi andmed tuleb internetiostude tegemiseks sisestada?

Internetiostude turvalisuse tagamiseks kasutame MasterCard® SecureCode™-i / Verified by Visa tehnoloogiaid, mis nõuavad ostukohas kaardiomaniku täiendavat digitaalset tuvastamist ja vähendavad pettuste võimalust e-poodides. Need tehnoloogiad pakuvad ka raha- ja andmekaitset.  
E-pood või jaemüüja otsustab, kas nende veebisait kasutab 3D-turvalisuse tagamise tehnoloogiat. Jaemüüjad, kes on liitunud SecureCode / Verified by Visa / SafeKey programmiga, paluvad kaardi väljastanud pangal kinnitada ostja õigust kaarti kasutada. Pank palub makse tegijal sisestada ainult pangale ja kaardi seaduslikule kasutajale teada olev salakood. Kui sisestatakse vale kood, siis makse tühistatakse. Seetõttu on e-poes, mis on liitunud SecureCode / Verified by Visa / SafeKey programmiga, võimatu kasutada kellelegi teisele kuuluvat kaarti. 

Internetiostu eest tasumisel tuleb sisestada oma kaardi andmed. Makse kinnitamiseks tuleb sisestada järgmine info:

 – ees- ja perekonnanimi;
 – kaardi number; 
 – kaardi aegumiskuupäev; 
 – CVV2/CVC2 – kolm numbrit kaardi tagaküljelt. 

Pärast andmete sisestamist vali „Jätka“ ja kui jaemüüja kasutab 3D-turvalisust, küsitakse järgmise sammuna spetsiaalselt loodud ja kaitstud Citadele logoga lehel automaatselt sinu Citadele internetipanga kasutajanime ja tuvastamist autoriseerimisseadmega. Kui jaemüüjal pole 3D-turvalisust, on vaja ainult kaardi andmeid; internetipanka sisse logima ei pea.

Sisesta kasutajatunnus.
Pea meeles, et see on suur- ja väiketähe tundlik. 

Kui otsustad makse kinnitada MobileSCANi / Digipass 780 abil, kuvab telefon automaatselt teate, milles küsitakse PIN-koodi.

Kui soovid makse kinnitada koodikalkulaatoriga, tuleb sisestada Citadele internetipanga kasutajanimi ja parool.

Pärast nupu „Jätka“ vajutamist avaneb aken, kuhu tuleb sisestada koodikalkulaatorilt saadud kood ja tekstsõnumiga saadud viiekohaline kood (sõnumit ei edastata väiksemate summade puhul).

 

 

 

 

Kui otsustad makse kinnitada mobiili-ID abil, kuvab telefon automaatselt teate, milles küsitakse sinu PIN2.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi