Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata maksekaartide küsimustes?

Mida peaksin tegema, kui panga sularahaautomaat võtab minu kaardi ära?

Võib juhtuda, et sularahaautomaat võtab ära sinu maksekaardi tehnilistel põhjustel. Sellisel juhul pead kaardi välja vahetama, tellides sama kaardi ja säilitades oma olemasoleva konto.

Maksekaardi asendamiseks mine internetipanka, klõpsa „Kirjavahetus pangaga“ ning vali „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“ ning lisa järgnev info: kaart, mille soovite asendada, kaardi asendamise põhjus ja uue kaardi kohaletoimetamise aadress.

Pärast andmete sisestamist allkirjasta ja esita oma taotlus. Klõpsa „Järgmine“ ja kinnita oma tuvastusvahendi abil.

Dokumentide ajaloo alt saad alati kontrollida, kas sinu taotlus on täidetud. 

Kui automaat on sinu kaardi ära võtnud, kontrolli alati, kas sularaha väljamakse või sissemakse on sinu maksekaardi kontol toimunud.

Klõpsa „Kaardid ja kontod“ ning leia sularahaautomaadi poolt ära võetud kaardiga seotud konto.

Kontrolli kahes kohas:
1. Broneeritud summa. Tavaliselt broneeritakse raha, kui kasutasid teise panga sularahaautomaati. Raha on broneeritud ja see võetakse sinu kontolt paari päeva jooksul.
2. Konto väljavõte. Kontrolli, kas näed saaja/maksja all sularahaautomaadi nime (sularahaautomaadi aadress + ATMP).

Kui näed, et raha on sinu kontolt broneeritud või võetud, kuid sularahaautomaat raha ei väljastanud, või kui tegid sularaha sissemakse ja sularahaautomaat võttis raha, kuid seda ei kantud sinu kontole, siis tuleb täita järgmine taotlus: „Ebaõnnestunud sularahaautomaadi tehingu tagasinõudmine“.

Sularahaautomaadist väljastamata või kontole sissemaksmata raha tagasinõudmistaotluse täitmiseks mine internetipangas jaotisesse „Suhtlus pangaga“ ja vali „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“.


Pärast teabe sisestamist allkirjasta ja esita taotlus. Klõpsa nuppu „Järgmine“ ja kinnita oma tuvastusvahendi abil. 
Dokumentide ajaloo alt saad alati kontrollida, kas sinu taotlus on täidetud. 

Pea meeles, et kui Citadele sularahaautomaat võttis sinu maksekaardi ega väljastanud raha või ei kandnud raha kontole, siis töödeldakse taotlus 14 kalendripäeva jooksul. Kui see toimus mõne teise panga sularahaautomaadis, võib selleks kuluda kuni 45 + 10 päeva.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi