Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas sa tead oma Mobiil-ID PIN-koode?

Kust leian ma oma Mobiil-ID paroolid?

Mobiil-ID PIN- ja PUK-koodid väljastatakse sulle koos Mobiil-ID SIM-kaardiga. Need leiad SIM-kaardi ümbriselt kraabitava pinna alt.

NB! Ära aja omavahel segi SIM-kaardi üldiseid ning Mobiil-ID kasutamiseks vajalikke PIN-koode!

Kui sa oled unustanud PIN1 ja/või PIN2-koodi ning ei tea oma PUK-koodi, on ainus viis Mobiil-ID kasutamise jätkamiseks uus SIM-kaart tellida. Kui sul on PUK-kood alles, saad PIN-koode taastada ja vahetada oma telefonis asuva Mobiil-ID menüü kaudu. Rohkem infot leiad siit.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi