Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, siis näed oma kasutajanime vajutades ka profiiliikoonile.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas jõudsid autoriseerimisaknani?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Selle probleemi lahendamiseks võta meiega ühendust

Kui interaktiivsest abilisest lahendust ei leidnud, võta meiega ühendust helistades +372 77 00 000. Pakume sulle muid võimalikke lahendusi.

Kõne ajal kontrollime, helistaja isikut ja konto olemasolu. Panga süsteemides olevat infot vaadates saame sulle anda täpsema vastuse, mida teha edasi.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?