Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas jõudsid autoriseerimisaknani?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Kuidas saan MobileSCANi uuesti installida, kui unustasin oma PIN-koodi?

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud ega saa Citadele äppi sisse logida, tuleb äpis MobileSCANi ühendus katkestada ja uuesti käivitada. Pank ei salvesta MobileSCANi PIN-koodi, mistõttu me ei saa seda sulle meelde tuletada. Olemasoleva MobileSCANi ühenduse katkestamiseks toimi järgmiselt:

1. Ava äpp ja klõpsa nuppu „MobileSCAN“.

2. Klõpsa hammasratta ikoonil üleval paremal nurgas.

3. Ava seadme teave ja klõpsa nuppu „Deaktiveeri see MobileSCAN seade“.

Kui sul on pangas eraisiku konto, saad MobileSCANi uuesti installimiseks selle aktiveerida ainult äpis:

1. Vajuta Logi sisse.

2. Sisesta oma internetipanga kasutajanimi ja parool.

3. MobileSCAN aktiveerimine hakkab automaatselt

4. Veendu, et telefoninumber oleks õige, ja klõpsa nupul „Saada SMS“.

5. Sisesta SMSiga saadud kood.

6. Sisesta ja kinnita oma uus PIN-kood.

7. Kui sinu telefon seda võimaldab, siis saad biomeetriliste andmete (sõrmejälje, näotuvastuse või iirise) kasutamise aktiveerida ja kasutada seda edaspidi telefoni avamiseks.

8. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid oma tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui tegutsed teise isiku nimel (sul pole oma Citadele kontot), pead MobileSCANi uuesti aktiveerimiseks pangakontorisse tulema ja võtma kaasa oma vana MobileSCANi litsentsi.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi