Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas jõudsid autoriseerimisaknani?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Kuidas taastada MobileSCANi märguanded tuvastamiseks?

MobileSCANi teavituste lähtestamiseks sisene mobiiliäppi. Klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja vali MobileSCAN.

Paremas ülanurgas on mutriikoon. Sellel klõpsates kuvatakse kõik sinu MobileSCANi seadmed. 

Leia oma seade, vali see ja klõpsa nupul „Taasta automaatteavituste sätted”. 

Kuidas MobileSCANi tõukemärguanded välja näevad?

Need märguanded näevad välja täpselt samasugused nagu muud Citadele märguanded, kuid kui neile klõpsad, suunatakse sind Citadele äppi.

Citadele äpis tuleb taotlus kinnitada, sisestades viiekohalise MobileSCANi koodi või biomeetrilise tunnuse, näiteks sõrmejälje.

Pärast edukat kinnitamist näed, et saad jätkata.

Kuidas ma tean, kas saan MobileSCANi tõukemärguandeid? 

Märguandeid saad näiteks siis, kui pead internetipanka sisse logides tuvastama ja kinnitama oma isikut. Kui sisestad oma kasutajanime, saadame sinu nutiseadmesse MobileSCANi märguande, mille avamisel saad oma isiku kinnitamiseks sisestada MobileSCANi koodi.
 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi