Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas jõudsid autoriseerimisaknani?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Mida teha, kui ma ei saa QR-koodi skannida?

Veendu, et kaamera objektiiv oleks puhas ja ruumis oleks piisavalt valgust, ning proovi oma telefon pildile lähemale või sellest kaugemale tuua.

Kui saad tõukemärguandeid, kuid koodi ekraanilt automaatselt ei kopeerita, pead oma telefoni ekraanil kuvatava koodi käsitsi sisestama.

Kui sa pole tõukemärguandeid saanud, veendu, et sellised märguanded ei oleks sinu seadmes blokeeritud. Nende aktiveerimiseks telefonis ava seaded: „Seaded“ → Citadele äpp → „Märguannete aktiveerimine“.

Kui need toimingud ei aita, soovitame sul MobileSCANi tuvastusvahendi uuesti installida.

Pea meeles: kui installid äppi MobileSCANi tuvastusvahendi, on tehingulimiidid 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi