Interaktiivne abiline

Vali teema, millest oled huvitatud

Mis sind täpsemalt huvitab?

Miks ma ei saa makset vastu võtta?

Kui sa ei saa makset vastu võtta, veendu, et:

  • NFC-tehnoloogia on aktiveeritud ja äpil on luba kasutada NFC-d;
  • kliendi kaardil on olemas viipemakse märgistus ja/või kliendil oleks viipemakse funktsioon sisse lülitatud;
  • pangakaarti ei eemaldataks terminali juurest liiga kiiresti - palu kliendil kaart terminalile lähemale panna ja eemaldada alles siis, kui ekraanile ilmub teade, et kaart on edukalt loetud;
  • kaart on asetatud NFC kohale - leia, kus asub seadme NFC moodul, sest seal on kõige tugevam signaal kaardi lugemiseks;
  • klient kasutab makseteks VISA või Mastercard kaarti; kui kasutatakse teist kaarti, võib see kuuluda toetamata maksesüsteemi;
  • esemed blokeerivad signaali seadme ja maksekaardi vahel – eemalda esemed, mis võivad mõjutada maksekaardi töötlemist, näiteks seadme kaitseümbris.

Samuti tuletame meelde, et äppikasutades ei tohi:

  • keelata mõnda äpile algselt antud luba;
  • lülituda jagatud ekraani režiimile (split screen mode);
  • kasutada foto-/videokaamerat (nii ees kui taga) nähtaval või peidetud režiimil;
  • teha ekraanil kuvatavast sisust ekraanipilti või salvestada sellest videot;
  • kasutada mobiilseid kaugrakendusi (nt “TeamViewer”, “AirDroid”);
  • tapXphone äpi akent katta teiste äppide või süsteemifunktsioonide akendega.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi