Interaktiivne abiline

Vali teema, millest oled huvitatud

Mis sind täpsemalt huvitab?

Miks ma ei saa makset vastu võtta?

Kui sa ei saa makset vastu võtta, veendu, et:

  • NFC-tehnoloogia on aktiveeritud ja äpil on luba kasutada NFC-d;
  • kliendi kaardil on olemas viipemakse märgistus ja/või kliendil oleks viipemakse funktsioon sisse lülitatud;
  • pangakaarti ei eemaldataks terminali juurest liiga kiiresti - palu kliendil kaart terminalile lähemale panna ja eemaldada alles siis, kui ekraanile ilmub teade, et kaart on edukalt loetud;
  • kaart on asetatud NFC kohale - leia, kus asub seadme NFC moodul, sest seal on kõige tugevam signaal kaardi lugemiseks;
  • klient kasutab makseteks VISA või Mastercard kaarti; kui kasutatakse teist kaarti, võib see kuuluda toetamata maksesüsteemi;
  • esemed blokeerivad signaali seadme ja maksekaardi vahel – eemalda esemed, mis võivad mõjutada maksekaardi töötlemist, näiteks seadme kaitseümbris.

Samuti tuletame meelde, et äppikasutades ei tohi:

  • keelata mõnda äpile algselt antud luba;
  • lülituda jagatud ekraani režiimile (split screen mode);
  • kasutada foto-/videokaamerat (nii ees kui taga) nähtaval või peidetud režiimil;
  • teha ekraanil kuvatavast sisust ekraanipilti või salvestada sellest videot;
  • kasutada mobiilseid kaugrakendusi (nt “TeamViewer”, “AirDroid”);
  • tapXphone äpi akent katta teiste äppide või süsteemifunktsioonide akendega.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?