Interaktiivne abiline

Vali teema, millest oled huvitatud

Mis sind täpsemalt huvitab?

Kuhu ei õnnestu sisse logida?

Ei saa sisse Citadele Phone POS mobiiliäppi

  • Kui proovid esimest korda äppi siseneda, on sinu kasutajanimeks ja parooliks sinu e-maili aadress, mida kasutasid Phone POSi taotluses (jälgi suur- ja väiketähti). Peale esmakordset sisse logimist saad oma vaikeparooli vahetada.
  • Kui makseterminal on aktiveeritud ja vaikeparool muudetud, siis kasuta oma uut parooli.
  • Kui keegi peale sinu seadet kasutab veel sama kasutajatunnust ja parooli, kontrolli, ega see kasutaja pole parooli muutnud.
  • Kui sa ei mäleta parooli ja soovid seda muuta, palun jälgi juhendit Kuidas läbi Kaupmeheportaali äpi parooli muuta.
     

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi