Interaktiivne abiline

Vali teema, millest oled huvitatud

Mis sind täpsemalt huvitab?

Kuhu ei õnnestu sisse logida?

Ei saa sisse Citadele Phone POS mobiiliäppi

  • Kui proovid esimest korda äppi siseneda, on sinu kasutajanimeks ja parooliks sinu e-maili aadress, mida kasutasid Phone POSi taotluses (jälgi suur- ja väiketähti). Peale esmakordset sisse logimist saad oma vaikeparooli vahetada.
  • Kui makseterminal on aktiveeritud ja vaikeparool muudetud, siis kasuta oma uut parooli.
  • Kui keegi peale sinu seadet kasutab veel sama kasutajatunnust ja parooli, kontrolli, ega see kasutaja pole parooli muutnud.
  • Kui sa ei mäleta parooli ja soovid seda muuta, palun jälgi juhendit Kuidas läbi Kaupmeheportaali äpi parooli muuta.
     

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?