Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata MobileSCAN autoriseerimisvahendite küsimustes?

Kas soovid kasutada Citadele kontosid eraisikuna?

Mida peaksin tegema, kui soovin aktiveerida MobileSCANi juriidilise isikuna?

Juriidilise isikuna MobileSCAN autoriseerimisvahendi lisamiseks ja aktiveerimiseks peab volitatud isik kirjutama vabas vormis avalduse läbi internetipanga või saatma allkirjastatud vabas vormis avalduse e-posti aadressile info@citadele.ee.

Kui puudub võimalus kasutada elektroonilist allkirja või pole ligipääsu internetipangale, peab volitatud isik külastama lähimat esindust ja võtma kaasa passi või ID-kaardi.

Kui sul juba on MobileSCANi litsents ja soovid selle oma seadmesse uuesti installida, võta pangakontorisse kaasa oma eelmine litsents.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi