Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata MobileSCAN autoriseerimisvahendite küsimustes?

Kuine maksete (ülekannete) limiit on ületatud

Kui internetipanga kaudu ülekandeid tehes näed hoiatust, et sinu kuulimiit on ületatud, kontrolli kõigepealt, millised makselimiidid sinu tuvastusseadmetel on.

Autoriseerimisseadmete (PIN-kalkulaator või MobileSCAN) makselimiitide kontrollimiseks logi internetipanka.

Pärast sisselogimist vali avalehe vasakul servas „Maksete limiidid“. Selles jaotises näed PIN-kalkulaatorit või MobileSCAN tuvastusseadmeid ja nende limiite, nii ühe makse oma kui ka päevalimiiti. Mobiili-ID ja ID-kaardi maksete limiite saad vaadata Citadele kodulehelt.


Pea meeles, et makselimiidid hõlmavad kõiki tehtud makseid, ka neid, mida ei töödeldud. 

Kui makse summa, mida sa teha soovid on suurem, kui sinu autoriseerimisseadme limiit (PIN-kalkulaator või MobileSCAN), siis saad makse jagada osadeks, kuna igal seadmel on oma limiit.

Kui sul ei ole võimalik makset mitme osana teha, siis uuri, kuidas saad oma MobileSCAN tuvastusseadme limiite suurendada ilma kontorisse tulemata. Lisateave MobileSCANi aktiveerimise ja limiitide suurendamise kohta. Teine võimalus on suuremate maksete tegemiseks kasutada mobiili-IDd või ID-kaarti.

Kui kasutad ühte tuvastusseadet mitme kliendi internetipanka pääsemiseks, kehtib sinu seadme piirang kõigi klientide kohta kokku.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?