Pärast taotluse esitamist võtab pank sinuga vajadusel ühendust. Kui taotlus on edukalt edastatud ja pangal lisaküsimusi ei teki, siis saadetakse sulle 3 tekstisõnumit:
- tervitus Citadele kliendiks saamise puhul
- sinu internetipanga kasutajatunnus
- sinu internetipanga parool (kasutatakse ainult MobileSCANi seadistamiseks)
Salvesta oma internetipanga sisselogimise andmed, sest sul läheb neid vaja internetipangale ligipääsu saamiseks või MobileSCANi ühendamiseks uue mobiilse seadmega.
Esimeseks sisse logimiseks kasuta MobileSCAN autoriseerimisvahendit mobiiliäpis või veebibrauseris, sisesta oma kasutajatunnus ning 5-kohaline MobileSCAN PIN-kood, mille sa kliendiks registreerimise käigus valisid.
NB! Kasutajatunnuse väli on tundlik suurte ja väikeste tähtede suhtes, kasuta korrektset kombinatsiooni (läbiv suurtäht).
Kui sa soovid täiendavate autoriseerimisvahenditena kasutada ID-kaarti või mobiil-IDd. siis võta ühendust pangaga.
Tähtsa info kohta saadame sulle e-kirja ning teavituse internetipanka. Palume sul vastata teavitusele ja sisestada oma salaküsimus ja vastus. Seda tuleb kindlasti teha, et saaksime sinu isiku tuvastada kui sul on abi vaja ja võtad meie klienditoega ühendust telefoni teel. Küsime sult salaküsimuse ja sa pead sellele korrektselt vastama. Ilma salaküsimusele vastamata ei ole meil võimalik helistaja isikut tuvastada.
Sinu pangakaart ja PIN kood jõuavad ühe nädala jooksul postiga sinu poolt valitud aadressile.
Pea meeles, et mobiiliäpi kaudu kliendiks registreerides on sinu sisenevate maksete limiit kuni 10 000 EUR kuus. Limiiti saad muuta külastades Citadele pangakontorit.