Oleme koostanud lühiksese protsessi kirjelduse, juhuks kui sul on tekkinud küsimusi taotluse täitmisel. Kirjelduses käime läbi sammud:
Taotluse täitmise alustamiseks vali “Hakka panga kliendiks” ja loe läbi põhiteave.
Veendu, et oled sisestanud õige telefoninumbri ja e-posti aadressi, sest sinna saadetakse taotluse järgnevates sammudes olulist infot nii SMS kui e-kirja teel. Samuti vajadusel võtame nende andmete kaudu sinuga ühendust.
Aadressiväljale kirjuta aadress, kuhu soovid pangakaarti saada. Pea meeles lisada ka maakonna/valla/küla info, kui elad väljaspool linna.
Neljandas sammus saad valida, milline kaart on sulle kõige sobivam. Libista paremale ja vasakule, et näha kõiki kirjeldusi.
Kui oled valinud kaardi, kinnita oma telefoninumber ja loo PIN-kood.
On oluline, et pead loodud PIN-koodi meeles, vajad seda hiljem internetipanka sisselogimiseks ja maksete kinnitamiseks.
Vasta mõnele enda kohta käivale küsimusele.
Sisesta oma keskmine igakuine sissetulek. Pea meeles, et kliendiks saamisel Citadele mobiiliäpi kaudu rakendub kontole igakuine sissetulevate maksete piirang 10 000 EUR. Limiiti saab muuta meie esindust külastades.
Järgmises sammus loe läbi ja kinnita kõik vajalikud tingimused.
Vali isikut tõendava dokumendi tüüp, mida kavatsed kasutada.
Tuletame meelde, et kasutada saab ainult Ukrainas välja antud biomeetrilist passi või ID-kaarti.
Dokumendist pildi tegemise õnnestumise tagamiseks kontrolli, et dokument pole kahjustatud ega aegunud, ning veendu, et kasutatava seadme esi- ja tagakaamera on puhtad.
Samuti veendu, et valgustus on hea ja keegi kõrvalistest isikutest ei sega sind.
Pildistamisel pea meeles:
- kasuta oma isikut tõendava dokumendi originaali
- kogu ID-kaart või pass peab terviklikult mahtuma fotole
- passi pildistamiselt peavad nii ülemine kui alumine leht olema täielikult nähtavad