Hädaolukorra tõttu peavad paljud meie kliendid lahendama reisiplaanide, saamata jäänud teenuste ja täitmata tellimuste muudatustega seotud probleeme, kui nende eest tasuti kaardiga.
Mõnel juhul saame aidata kaardiga makstud raha tagasi saada, kuid selle protsessi edukaks toimimiseks on kliendi kaasamine väga oluline.
Palun loe alltoodud teave hoolikalt läbi ning enne taotluse esitamist veendu, et oled tegutsenud antud juhiste kohaselt ja lisanud vajaliku teabe. Vastasel juhul võib nõude menetlemine edasi lükkuda või võimatuks osutuda.
- Esiteks proovi alati probleemi lahendada, pöördudes ettevõtte poole, kellelt teenuse ostsid (ostmise ajal ja ettevõtte veebisaidil antud juhiste kohaselt).
- Oota ära ettevõtte määratud aeg ja võta vajaduse korral uuesti ühendust.
- Salvesta oma kirjavahetus ettevõttega nii, et kirjasaajad ja kuupäevad, samuti kõik esitatud taotlused ja kuvatõmmised oleksid nähtavad (kui esitad tehingu tühistamise avalduse, lisa need avaldusele).
Soovitame võimaluse korral kaaluda jaemüüja pakutavat hüvitist (näiteks sooduskupong, lennu või reserveeringu ümberbroneerimine) järgmistel juhtudel, kui raha pole võimalik tagasi nõuda:
- lend, millele piletid olid ostetud, on endiselt jõus, kuid klient on otsustanud mitte lennata (välja arvatud juhtudel, kui lennupilet tühistati müüja tingimuste kohaselt, kuid raha pole määratud tähtaja jooksul laekunud);
- hotelli broneeringutasu ei tagastata, hotelli ei ole tühistamisest teavitatud (välja arvatud juhtudel, kui broneeringut ei olnud võimalik kasutada, näiteks hotell suleti);
- ettevõte ei saa õiguslike piirangute tõttu teenust osutada;
- klient keeldub teenusest enne, kui jaemüüja teavitab teenuse osutamisest.
Kuidas vaidlustada tehingut internetipangas?