Interaktiivne abiline

Milline makse on hilinenud?

Kas sa kontrollisid makse staatust internetipangas?

Mida teha, kui makse olek on „Töötlemisel“?

Internetipangas makse oleku kontrollimiseks mine jaotisse „Dokumentide ajalugu“.

Dokumentide ajaloo avamisel näed viimati panka esitatud dokumentide loendit, sealhulgas makseid. Makse oleku väljaselgitamiseks klõpsa maksel ja paremal pool avanevad makse üksikasjad.

Makse üksikasjad sisaldavad makse olekut ja selle andmise aega. Kui makse on tähistatud tähega P, tähendab see, et makse on panka esitatud ja seda töödeldakse.

Rahvusvahelise makse tegemisel kontrolli, kas pank on küsinud makse edukaks lõpuleviimiseks vajalikku lisateavet. Seda saad kontrollida jaotisest „Kirjavahetus pangaga“. Pea meeles, et makse tegemise aeg oleneb ülekande liigist.

  • Välkmakse tehakse sekundite jooksul.
  • SEPA-makse tegemiseks võib olenevalt makse algatamise ajast kuluda kolm tundi kuni kolm päeva.
  • Rahvusvahelised maksed võivad võtta kuni kaks päeva.

Kui näed, et makse tegemiseks on kulunud ülaltoodud ajast kauem, võta ühendust saaja pangaga ja palu neil makset kontrollida.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Selle probleemi lahendamiseks võta meiega ühendust

Kui interaktiivsest abilisest lahendust ei leidnud, võta meiega ühendust helistades +372 77 00 000. Pakume sulle muid võimalikke lahendusi.

Kõne ajal kontrollime, helistaja isikut ja konto olemasolu. Panga süsteemides olevat infot vaadates saame sulle anda täpsema vastuse, mida teha edasi.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Tore, et saime teid aidata!

Täname, et kasutasite oma küsimusele vastuse leidmiseks interaktiivne abiline jaotist!

Tagasi lehele klienditugi