C kaardi kindlustus

C pangakaardiga on su seiklused muretud.

photo
icon

Reisikindlustus kogu maailmas

Hüvitislimiit kehtib igale kindlustusjuhtumile

icon

Ostukindlustus

Ostukindlustus kehtib 180 päeva alates kauba kättesaamisest.

icon

Lisakuludeta

Kindlustuskaitsed kaasnevad pangakaardiga automaatselt.

Reisikindlustus

C supreme

C prime

C Infinite

Kindlustatud riskid Kindlustatud summa reisi ja kaardi kohta
Kindlustatud pereliikmed - Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed ja lapselapsed koos reisimise korral Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed ja lapselapsed koos reisimise korral
Ravikulud 100 000 EUR 300 000 EUR 500 000 EUR
Hambaravi kulud 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Meditsiinilised abivahendid (prillid, kuuldeaparaadid, proteesid jne) 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Pagasikindlustus - 1000 EUR 2000 EUR
Pagasi hilinemine üle 4 tunni - 400 EUR 700 EUR
Reisitõrkekindlustus*
- reisi ärajäämine, katkemine,
- väljasõidule hilinemine
- 2000 EUR 5000 EUR
Lennupileti muutmine - 200 EUR 400 EUR
Omavastutuse kindlustus sõiduki rendilepingu alusel - 2000 EUR 3000 EUR
Vastutuskindlustus - 10 000 EUR 20 000 EUR
Õigusabi - 1000 EUR 10 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 10 000 EUR 30 000 EUR 50 000 EUR
Spordikaitse** -
Telli C supreme Telli C prime Loe lisaks

C supreme

Kindlustatud riskid Kindlustatud summa reisi ja kaardi kohta
Kindlustatud pereliikmed -
Ravikulud 100 000 EUR
Hambaravi kulud 500 EUR
Meditsiinilised abivahendid (prillid, kuuldeaparaadid, proteesid jne) 500 EUR
Pagasikindlustus -
Pagasi hilinemine üle 4 tunni -
Reisitõrkekindlustus*
- reisi ärajäämine, katkemine,
- väljasõidule hilinemine
-
Lennupileti muutmine -
Omavastutuse kindlustus sõiduki rendilepingu alusel -
Vastutuskindlustus -
Õigusabi -
Õnnetusjuhtumid 10 000 EUR
Spordikaitse** -
Telli C supreme

C prime

Kindlustatud riskid Kindlustatud summa reisi ja kaardi kohta
Kindlustatud pereliikmed Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed ja lapselapsed koos reisimise korral
Ravikulud 300 000 EUR
Hambaravi kulud 500 EUR
Meditsiinilised abivahendid (prillid, kuuldeaparaadid, proteesid jne) 500 EUR
Pagasikindlustus 1000 EUR
Pagasi hilinemine üle 4 tunni 400 EUR
Reisitõrkekindlustus*
- reisi ärajäämine, katkemine,
- väljasõidule hilinemine
2000 EUR
Lennupileti muutmine 200 EUR
Omavastutuse kindlustus sõiduki rendilepingu alusel 2000 EUR
Vastutuskindlustus 10 000 EUR
Õigusabi 1000 EUR
Õnnetusjuhtumid 30 000 EUR
Spordikaitse**
Telli C prime

C Infinite

Kindlustatud riskid Kindlustatud summa reisi ja kaardi kohta
Kindlustatud pereliikmed Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed ja lapselapsed koos reisimise korral
Ravikulud 500 000 EUR
Hambaravi kulud 500 EUR
Meditsiinilised abivahendid (prillid, kuuldeaparaadid, proteesid jne) 500 EUR
Pagasikindlustus 2000 EUR
Pagasi hilinemine üle 4 tunni 700 EUR
Reisitõrkekindlustus*
- reisi ärajäämine, katkemine,
- väljasõidule hilinemine
5000 EUR
Lennupileti muutmine 400 EUR
Omavastutuse kindlustus sõiduki rendilepingu alusel 3000 EUR
Vastutuskindlustus 20 000 EUR
Õigusabi 10 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 50 000 EUR
Spordikaitse**
Loe lisaks

Reisikindlustus kehtib esimesed 90 kalendripäeva ühe reisi kohta, sealjuures ei ole reiside arv aastas piiratud. Reisikindlustus kehtib alla 80-aastastele (kaasa arvatud) C kaardi kasutajatele. Üle 80-aastased kliendid ei ole kindlustatud.
* Reisi ärajäämise või katkestamise puhul kehtib kindlustushüvitise maksmisel omavastutus 15%.
** Kindlustus ei kehti kui osaled spordivõistlustel või treeninglaagrites.

C supreme, C prime ja C Infinite pangakaartidele


Inimesele hüvitatakse välisriigis tekkinud ravikulud äkilise haigestumise või õnnetusjuhtumi korral, sealhulghas arsti visiit, ravimid, erakorraline kirurgia, erakorraline hambaravi, raseduse tüsistused, tehniliste abivahendite ostmine ja COVID-19-ga seotud kulud.
photo

C prime ja C Infinite pangakaartidele


Transpordi- ja majutuskulud hüvitatakse järgnevatel juhtudel:
  • reis jääb ära ootamatu haigestumise või õnnetuse tõttu;
  • sõiduk hilineb või ei sõida välja tehnilise rikke, liiklusõnnetuse või halva ilma tõttu.
Kui pagas hilineb rohkem kui 4 tundi, hüvitatakse esmatähtsate kaupade või reisimiseks mõeldud esemete, näiteks kliimale sobivate riiete või spordivarustuse ost või rent.
photo

C prime ja C Infinite pangakaartidele


Kindlustuskaitse kehtib harrastusspordile, nagu mägimatkamine kuni 3000 m kõrgusel ilma spetsiaalse mäevarustuseta, jalgrattasõidule või kuni 10 meetri sügavusele sukeldumisele. Mäesuusa-, lumelaua- ja mootorsaaniga sõitmine on kindlustusega kaetud vaid siis, kui teed seda spetsiaalselt selleks ette nähtud alal Kindlustatud sporditegevuste täieliku nimekirja leiad kindlustuse tingimustest.
Kindlustus ei kehti profispordi ja igat tüüpi võistlustel osalemise puhul.
photo

C prime ja C Infinite pangakaartidele


Kui sinu rendisõiduk saab reisil kahjustada, katab C prime pangakaardiga kaasnev kindlustus kaskokindlustuse omavastutuse hüvitislimiidi ulatuses kuni 2000 EUR, C Infinite kaardi puhul aga kuni 3000 EUR.
photo

Ostukindlustus

C supreme

C prime

C Infinite

Kindlustatud riskid Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Ostetud eseme vargus, kahjustumine või hävimine, mis juhtub 180 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest 5000 EUR / 2500 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR 10 000 EUR / 5000 EUR
Luksuskaupade maksimaalne limiit kindlustusjuhtumi kohta:
- ehted, väärismetallid (kuld, plaatina, hõbe jne) ning -kivid, pärlid, karusnahk ja karusnahatooted;
- kellad ja käekellad
400 EUR 400 EUR 400 EUR
Maksimaalne limiit isikliku elektroonika ja tarvikutega seotud kindlustusjuhtumi kohta:
- arvutid, arvutikomponendid ja välisseadmed;
- mobiiltelefonid;
- prillid, sealhulgas päikeseprillid;
- nutikellad ja käepaelad; kõrvaklapid
800 EUR 1600 EUR 1600 EUR
Kauba tarnimata jätmine - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Omavastutus kindlustusjuhtumi kohta 30 EUR 30 EUR 30 EUR
Telli C supreme Telli C prime Loe lisaks

private.ccards.insurance.2.table.row.1.col.2

Kindlustatud riskid Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Ostetud eseme vargus, kahjustumine või hävimine, mis juhtub 180 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest 5000 EUR / 2500 EUR
Luksuskaupade maksimaalne limiit kindlustusjuhtumi kohta:
- ehted, väärismetallid (kuld, plaatina, hõbe jne) ning -kivid, pärlid, karusnahk ja karusnahatooted;
- kellad ja käekellad
400 EUR
Maksimaalne limiit isikliku elektroonika ja tarvikutega seotud kindlustusjuhtumi kohta:
- arvutid, arvutikomponendid ja välisseadmed;
- mobiiltelefonid;
- prillid, sealhulgas päikeseprillid;
- nutikellad ja käepaelad; kõrvaklapid
800 EUR
Kauba tarnimata jätmine -
Omavastutus kindlustusjuhtumi kohta 30 EUR
Telli C supreme

private.ccards.insurance.2.table.row.1.col.3

Kindlustatud riskid Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Ostetud eseme vargus, kahjustumine või hävimine, mis juhtub 180 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest 10 000 EUR / 5000 EUR
Luksuskaupade maksimaalne limiit kindlustusjuhtumi kohta:
- ehted, väärismetallid (kuld, plaatina, hõbe jne) ning -kivid, pärlid, karusnahk ja karusnahatooted;
- kellad ja käekellad
400 EUR
Maksimaalne limiit isikliku elektroonika ja tarvikutega seotud kindlustusjuhtumi kohta:
- arvutid, arvutikomponendid ja välisseadmed;
- mobiiltelefonid;
- prillid, sealhulgas päikeseprillid;
- nutikellad ja käepaelad; kõrvaklapid
1600 EUR
Kauba tarnimata jätmine 500 EUR / 500 EUR
Omavastutus kindlustusjuhtumi kohta 30 EUR
Telli C prime

private.ccards.insurance.2.table.row.1.col.4

Kindlustatud riskid Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Ostetud eseme vargus, kahjustumine või hävimine, mis juhtub 180 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest 10 000 EUR / 5000 EUR
Luksuskaupade maksimaalne limiit kindlustusjuhtumi kohta:
- ehted, väärismetallid (kuld, plaatina, hõbe jne) ning -kivid, pärlid, karusnahk ja karusnahatooted;
- kellad ja käekellad
400 EUR
Maksimaalne limiit isikliku elektroonika ja tarvikutega seotud kindlustusjuhtumi kohta:
- arvutid, arvutikomponendid ja välisseadmed;
- mobiiltelefonid;
- prillid, sealhulgas päikeseprillid;
- nutikellad ja käepaelad; kõrvaklapid
1600 EUR
Kauba tarnimata jätmine 500 EUR / 500 EUR
Omavastutus kindlustusjuhtumi kohta 30 EUR
Loe lisaks

C supreme, C prime ja C Infinite pangakaartidele

  • Ostukindlustus laieneb kehtiva C-kaardiga kauplustest ja veebist ostetud kaupadele.
  • Ostukindlustus katab kestvuskaupade* parandamise või asendamise, varguse, kahjustumise või hävimisega seotud kulud.
  • Ostukindlustus kehtib enamike kaupadele 180 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast.

* Kestvuskaubad on esemed, mille eluiga on vähemalt 3 aastat. Toote eluea määrab tootja.

photo

private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.1


private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.2
photo

C prime ja C Infinite pangakaartidele


Kui kaupa ei tarnita 90 päeva jooksul pärast ostu ja tasumist, hüvitatakse kauba ostuhind. Kindlustuskaitse kehtib kaubale, mille kohta oled saanud tõendi kauba lähetamise kohta, samuti juhul, kui müüja keeldub kauba eest tasutud summa tagastamisest.
photo

Telli endale C kaart kodust lahkumata

Broneeri aeg kodust lahkumata ja saa Citadele kliendiks juba täna.

Internetipanka ja digiteenuseid saad kasutada kohe

Kaardi saad kätte 5 tööpäeva jooksul posti teel

photo
photo
photo

Klientidele

Telli oma uus C kaart Citadele mobiiliäpist
või internetipangast

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Õigusabi

Kindlustus katab järgmise:
Kahjud, mis on tekkinud seoses õigusabi otsimisega välismaal, kui rikute kogemata kohalikke traditsioone, norme või seadusi ja olete selle tagajärjel sattunud juriidilistesse probleemidesse.

Balcia katab järgmise:
Õigusabikulud.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Politsei protokoll juhtunu kohta;
- Õigusabiteenuste arve tasumise kinnitus.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Lennu hilinemine

Kindlustus katab:
- Tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm).
- Lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.

Balcia katab:
- Toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 EUR).
- Lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 EUR), muud olulised transpordiga seotud kulud.
- Piletite vahetuse, 50% varem ostetud piletite ja uute piletite hinnavahest, kuid mitte rohkem kui 200 EUR.

Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.

Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletite või pardakaardi koopia.
- Toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.

Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia).
- Uute piletite ostmist tõendavad kviitungid.
- Hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil +372 69 91 575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.

Varastatud pagas

Mis on kindlustatud?
Pagasi vargus, kui see on kliendi valduses.

Balcia katab
- Esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale sobivate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent.

Tähtis! Pagasi vargusest peab politseid teavitama kohe peale varguse avastamist. 

Balcia-le on vaja esitada järgnevad dokumendid:
- Aruanne politseilt.
- Tehtud ostude kviitungid, mis asendavad varastatud pagasis olevaid esemeid.

Kui kindlustusjuhtum on toimunud, helista Balcia abitelefonile: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Vastutuskindlustus

Vastutuskindlustuse nõude esitamiseks peab sul olema kolmanda isiku nõue.

Kindlustus katab järgmise:
- sinu või sinu lapse tegevuse või tegevusetuse tagajärjel kolmanda isiku tervisele või varale tekitatud kahjustus.

Balcia katab järgmise:
- erakorraline arstiabi kolmandale isikule.
- kahjustatud esemete parandamine või asendamine.
- päästekulud.
- kohtukulud.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- kolmanda isiku nõue (koopia) oma kahjude katmiseks.
- riigi õiguskaitseorgani kinnitus juhtumi toimumise kohta.
- vahejuhtumi pealtnägijate ütlused või muud juhtumit kinnitavad dokumendid.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Baclia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Toote hind on langenud

Kui ostad Citadele X prime kaardiga toote, mis odavneb 30 päeva jooksul ja hinnavahe on üle 20 EUR, katame hinnavahe.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Ostutšekk;
- Teatis, foto, ekraanipilt mõnelt muult jaemüüjalt või veebijaemüüjalt, mis näitab toote hinda ostupäeval

     ja/või

- Teatis, foto, ekraanipilt jaemüüjalt või veebijaemüüjalt, mis näitab müügiperioodi (algus- ja lõppkuupäeva) või hinna alandamise kuupäeva 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Planeeritud reisile ei saa minna või reis tuleb katkestada

Kindlustus katab:
- Kliendi või tema pereliikme raske haigus, õnnetus, krooniliste haiguste ägenemine ja surm.
- Terrorirünnakud, ärajäänud kontserdid, raseduse tüsistused.
- Kohtus osalemise vajadus; vajalik kohalviibimine kliendi varale tekitatud kahjude tõttu.
- Kui reis katkeb pereliikme raske haiguse, õnnetusjuhtumi, krooniliste haiguste ägenemise, surma, terrorismi tõttu.

Balcia katab:
- Broneeritud reisiga seotud kulud (lennupiletid, majutus, sõiduki rent, teatri- või kontserdipiletid reisil elukohariigis);
- Reisi katkemise korral uute piletite ostmine, kasutamata ööbimised.

Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- Tühistamist või tühistamise põhjust kinnitav dokument (nt meditsiiniline dokumentatsioon, arsti teatis).
- Pereliikmete puhul teie perekondlikku suhet kinnitavad dokumendid.
- Reisikulusid kinnitavad dokumendid (hotell, piletid, autorendi leping), reisifirma leping (kui see on olemas).
- Reisi katkemise korral uued piletid ja makset kinnitavad dokumendid.
- Kui õnnetus juhtus reisil sinu elukohariigis, teave alalise/ametliku elukoha kohta.

! Reisi tühistamine kehtib ka reisidele sinu elukohariigis.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil +372 69 91 575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.

Meditsiiniline abi reisi ajal

Kindlustus katab järgmise:
- Äkiline raske haigus.
- Õnnetusjuhtumid.
- Kroonilise haiguse ägenemine.

Balcia katab järgmise
- Ravikulud: arstivisiidid, ravimid, vältimatud operatsioonid, transport, vältimatu hambaravi, raseduse tüsistused (< 32 nädalat), tehnilised abivahendid.
- Meditsiiniline evakueerimine, transport: eritransport, patsiendi saatja (meditsiinipersonal või kaasreisija) kulud, lennust mahajäämise korral.
- Repatrieerimine: lahkunu säilmete transportimine elukohariiki.
- Laste evakueerimine, kui nad jäävad ilma saatjata.
- 1 pereliikmete saabumine: piletid, hotell ja päevaraha (kuni 100 EUR päevas).

Tähtis!! Kui kindlustatu on teadvusel, tuleb alati võtta ühendust Balcia-ga. Balcia annab nõu, kuhu pöörduda, olenevalt patsiendi tervislikust seisundist. Kui Balcia-ga ei saa ühendust võtta, tuleb võimaluse korral pöörduda riiklikku, mitte eraraviasutusse. Kui viibid Türgis, Egiptuses, Kreekas, Bulgaarias, Venemaal, Valgevenes, Hispaanias või Tais tuleb võtta ühendust Balcia-ga.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Arsti kirjalik diagnoosi kinnitus.
- Arved ja arve tasumist kinnitav dokument.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Veel küsimusi
Õigusabi

Kindlustus katab järgmise:
Kahjud, mis on tekkinud seoses õigusabi otsimisega välismaal, kui rikute kogemata kohalikke traditsioone, norme või seadusi ja olete selle tagajärjel sattunud juriidilistesse probleemidesse.

Balcia katab järgmise:
Õigusabikulud.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Politsei protokoll juhtunu kohta;
- Õigusabiteenuste arve tasumise kinnitus.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Lennu hilinemine

Kindlustus katab:
- Tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm).
- Lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.

Balcia katab:
- Toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 EUR).
- Lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 EUR), muud olulised transpordiga seotud kulud.
- Piletite vahetuse, 50% varem ostetud piletite ja uute piletite hinnavahest, kuid mitte rohkem kui 200 EUR.

Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.

Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletite või pardakaardi koopia.
- Toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.

Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia).
- Uute piletite ostmist tõendavad kviitungid.
- Hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil +372 69 91 575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.

Varastatud pagas

Mis on kindlustatud?
Pagasi vargus, kui see on kliendi valduses.

Balcia katab
- Esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale sobivate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent.

Tähtis! Pagasi vargusest peab politseid teavitama kohe peale varguse avastamist. 

Balcia-le on vaja esitada järgnevad dokumendid:
- Aruanne politseilt.
- Tehtud ostude kviitungid, mis asendavad varastatud pagasis olevaid esemeid.

Kui kindlustusjuhtum on toimunud, helista Balcia abitelefonile: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Vastutuskindlustus

Vastutuskindlustuse nõude esitamiseks peab sul olema kolmanda isiku nõue.

Kindlustus katab järgmise:
- sinu või sinu lapse tegevuse või tegevusetuse tagajärjel kolmanda isiku tervisele või varale tekitatud kahjustus.

Balcia katab järgmise:
- erakorraline arstiabi kolmandale isikule.
- kahjustatud esemete parandamine või asendamine.
- päästekulud.
- kohtukulud.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- kolmanda isiku nõue (koopia) oma kahjude katmiseks.
- riigi õiguskaitseorgani kinnitus juhtumi toimumise kohta.
- vahejuhtumi pealtnägijate ütlused või muud juhtumit kinnitavad dokumendid.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Baclia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Toote hind on langenud

Kui ostad Citadele X prime kaardiga toote, mis odavneb 30 päeva jooksul ja hinnavahe on üle 20 EUR, katame hinnavahe.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Ostutšekk;
- Teatis, foto, ekraanipilt mõnelt muult jaemüüjalt või veebijaemüüjalt, mis näitab toote hinda ostupäeval

     ja/või

- Teatis, foto, ekraanipilt jaemüüjalt või veebijaemüüjalt, mis näitab müügiperioodi (algus- ja lõppkuupäeva) või hinna alandamise kuupäeva 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Planeeritud reisile ei saa minna või reis tuleb katkestada

Kindlustus katab:
- Kliendi või tema pereliikme raske haigus, õnnetus, krooniliste haiguste ägenemine ja surm.
- Terrorirünnakud, ärajäänud kontserdid, raseduse tüsistused.
- Kohtus osalemise vajadus; vajalik kohalviibimine kliendi varale tekitatud kahjude tõttu.
- Kui reis katkeb pereliikme raske haiguse, õnnetusjuhtumi, krooniliste haiguste ägenemise, surma, terrorismi tõttu.

Balcia katab:
- Broneeritud reisiga seotud kulud (lennupiletid, majutus, sõiduki rent, teatri- või kontserdipiletid reisil elukohariigis);
- Reisi katkemise korral uute piletite ostmine, kasutamata ööbimised.

Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- Tühistamist või tühistamise põhjust kinnitav dokument (nt meditsiiniline dokumentatsioon, arsti teatis).
- Pereliikmete puhul teie perekondlikku suhet kinnitavad dokumendid.
- Reisikulusid kinnitavad dokumendid (hotell, piletid, autorendi leping), reisifirma leping (kui see on olemas).
- Reisi katkemise korral uued piletid ja makset kinnitavad dokumendid.
- Kui õnnetus juhtus reisil sinu elukohariigis, teave alalise/ametliku elukoha kohta.

! Reisi tühistamine kehtib ka reisidele sinu elukohariigis.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil +372 69 91 575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.

Meditsiiniline abi reisi ajal

Kindlustus katab järgmise:
- Äkiline raske haigus.
- Õnnetusjuhtumid.
- Kroonilise haiguse ägenemine.

Balcia katab järgmise
- Ravikulud: arstivisiidid, ravimid, vältimatud operatsioonid, transport, vältimatu hambaravi, raseduse tüsistused (< 32 nädalat), tehnilised abivahendid.
- Meditsiiniline evakueerimine, transport: eritransport, patsiendi saatja (meditsiinipersonal või kaasreisija) kulud, lennust mahajäämise korral.
- Repatrieerimine: lahkunu säilmete transportimine elukohariiki.
- Laste evakueerimine, kui nad jäävad ilma saatjata.
- 1 pereliikmete saabumine: piletid, hotell ja päevaraha (kuni 100 EUR päevas).

Tähtis!! Kui kindlustatu on teadvusel, tuleb alati võtta ühendust Balcia-ga. Balcia annab nõu, kuhu pöörduda, olenevalt patsiendi tervislikust seisundist. Kui Balcia-ga ei saa ühendust võtta, tuleb võimaluse korral pöörduda riiklikku, mitte eraraviasutusse. Kui viibid Türgis, Egiptuses, Kreekas, Bulgaarias, Venemaal, Valgevenes, Hispaanias või Tais tuleb võtta ühendust Balcia-ga.

Balcia-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- Arsti kirjalik diagnoosi kinnitus.
- Arved ja arve tasumist kinnitav dokument.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust Balcia klienditoega: +372 69 91 575, e-post: citadele@balcia.ee.

Kuhu õnnetuse korral pöörduda?

Kui reisikindlustuse juhtum toimus peale 01.07.2024

photo

Pöördu Seesam klienditeeninduse poole telefonil (+372) 699 1575 või saada e-kiri aadressile citadele@ops24.eu.

Teata kahjust

Kui ostukindlustuse juhtum toimus peale 01.07.2024

photo

Pöördu Seesam klienditeeninduse poole telefonil (+372) 628 1700 või saada e-kiri aadressile kahjud@seesam.ee.

Teata kahjust

Kui kindlustusjuhtum toimus kuni 30.06.2024

photo

Pöördu SE Balcia Insurance klienditeeninduse poole telefonil (+372) 69 91575 või saada e-kiri aadressile citadele@balcia.ee.

Teata kahjust