Kindlustus katab:
- Tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm).
- Lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.
Balcia katab:
- Toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 EUR).
- Lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 EUR), muud olulised transpordiga seotud kulud.
- Piletite vahetuse, 50% varem ostetud piletite ja uute piletite hinnavahest, kuid mitte rohkem kui 200 EUR.
Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.
Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletite või pardakaardi koopia.
- Toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.
Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- Lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks.
- Piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia).
- Uute piletite ostmist tõendavad kviitungid.
- Hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.
Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil +372 69 91 575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.